Translate

יום שני, 30 בינואר 2017

קניון עזריאלי תל אביב בפרויקט ייחודי לקראת ולנטיין- מיצג דמוי גשר המנעולים בפריז מאת: שרית יוכפז



קניון עזריאלי תל אביב בפרויקט ייחודי לקראת ולנטיין-
 מיצג דמוי גשר המנעולים בפריז


גשר המנעולים
בפריז
בין התאריכים 9-14.2 יוקם בקניון עזריאלי תל אביב מיצג ייחודי המדמה את גשר המנעולים המפורסם בפריז, בו יוכלו עוברים ושבים לרכוש מנעול ולנעול אותו על הגשר כאות לאהבתם. בתפעול המיצג ישתתפו מתנדבי עמותת "גדולים מהחיים" וכל הכנסותיו יועברו כתרומה לעמותה


לראשונה בישראל יוקם בימים הקרובים מיצג ייחודי בעל ערך מוסף בקניון עזריאלי תל אביב, המדמה את "פונט דה ארטס"- גשר המנעולים המפורסם בפריז. לגשר המקורי, מגיעים אלפי זוגות התולים מנעולים על מעקות הגשר, עליהם רשומים שמותיהם, ואת המפתח זורקים לנהר כאות לאהבה ולמחויבות שלהם. מכיוון שאין בישראל מקום מסודר המאפשר לנעול מנעול בוולנטיין, החליטו בעזריאלי תל אביב להקים מיצג שיספק מענה רומנטי לכלל האוכלוסייה לקראת יום הולנטיין שחל ב-14/2, ועל הדרך גם לתרום לעמותה שעושה עבודת קודש.

במיצג, אשר בתפעולו לוקחת חלק עמותת "גדולים מהחיים", ימכרו מנעולים לעוברים ושבים על ידי מתנדבי העמותה, בעלות סמלית של 10 ₪, אשר יועברו כתרומה לעמותה. עמותת "גדולים מהחיים" פועלת לשיפור איכות חייהם והחלמתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, מעניקה לילדים ולהורים שמחה, בריאות ותקווה.


שרון ויינגרטן, מפיקת האירועים של קבוצת קניוני עזריאלי ויוזמת המיצג: "מיצג המנעולים הוא רעיון רומנטי נהדר לקראת הוולנטיין, ומעניק לעוברי האורח של הקניון תחושה של חו"ל. זו דרך מצוינת לקיים מנהג עולמי בישראל, ועל הדרך לתרום לחברה." 
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה