Translate

יום רביעי, 18 בינואר 2017

ישראל נבחרה על ידי משרד התרבות הסיני לאחת מחמש המדינות אשר יציינו באופן רשמי את שנת התרנגול, לרגל 25 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל וסין מאת: שרית יוכפז



שנת התרנגול הסיני

ישראל נבחרה על ידי משרד התרבות הסיני לאחת מחמש המדינות אשר יציינו באופן רשמי את שנת התרנגול, לרגל 25 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל וסין

אירוע פתיחת חגיגות שנת התרנגול בישראל התקיים הערב (ד') במרכז סוזן דלאל, עם מופע נזירי השאולין ובמעמד סגן שר התרבות הסיני, שגריר סין בישראל וראש העיר תל אביב יפו

שגריר סין בישראל : "סין מייחסת חשיבות רבה ליחסיה עם ישראל ונכונה לעבוד עם ישראל כדי לכונן ולבסס את שיתוף הפעולה ההדדי".

ראש העיר תל אביב יפו, רון חולדאי: "שמחים מאוד על שיתוף הפעולה וגאים לחגוג את שנת התרנגול. התרבות הסינית נוכחת מאוד בחיי היום יום בתל אביב יפו"


אירועי שנת התרנגול הסינית נפתחים בישראל וברחבי העולם בימים אלו, כשבישראל ישנה סיבה נוספת לחגיגה, עם ציון 25 שנים לכינון היחסים עם סין.
לרגל המאורע, בחר משרד התרבות הסיני את ישראל לאחת מחמש המדינות אשר יציינו באופן רשמי את שנת התרנגול הנפתחת, בשורה של אירועים ומופעים חגיגיים, יחד עם ארה"ב, בריטניה, אוסטריה ומצרים.
אירוע מרכזי לכבוד פתיחת שנת התרנגול התקיים הערב (ד') במרכז סוזן דלאל, במעמד סגן שר התרבות הסיני, Yu Qun, שגריר סין בישראל,Zhan Yongxin וראש העיר תל אביב יפו, רון חולדאי במופע לוחמי השאולין, מופע מרהיב על קצה גבול היכול האנושית. במקום הוקם אוהל ובו מיצגי תרבות סיניים ייחודיים.
שגריר סין בישראל אמר בפתח האירוע כי "אנו מקווים כי שההופעה הערב, יחד עם האירועים הנוספים לציון השנה הסינית החדשה, יעניקו לישראלים הבנה טובה יותר והנאה מהתרבות הסינית.
החגיגה הערב מציינת גם 25 שנים ליחסים הדיפלומטיים בין סין וישראל. סין מייחסת חשיבות רבה ליחסיה עם ישראל ונכונה לעבוד עם ישראל כדי לכונן ולבסס את שיתוף הפעולה ההדדי.
אני מאמין בכל ליבי כי בהנחיית המנהיגים שלנו ובמאמצים משותפים של שני העמים, שיתוף הפעולה בין שתי המדינות יישא פרי, לטובת שני העמים".
ראש העיר תל אביב רון חולדאי בירך את בני העם הסיני לרגל שנת התרנגול ואמר כי העיר תל אביב יפו שמחה מאוד על שיתוף הפעולה וגאה לחגוג את שנת התרנגול הסינית. "התרבות הסינית נוכחת מאוד בחיי היום יום בתל אביב יפו ואנו שמחים על כך", הוסיף.

מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית. sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה