Translate

יום שני, 1 באוגוסט 2016

צייר הפורטרטים הבינלאומי מיכאל אדרי, מציג ליין בגדים ואקססוריז מעוצבים בחתימתו. מאת: שרית יוכפז




צייר הפורטרטים הבינלאומי מיכאל אדרי, מציג  ליין בגדים ואקססוריז מעוצבים בחתימתו.

תערוכה חדשה של צייר הפורטרטים מיכאל אדרי, שעלה עם משפחתו מצרפת רק לפני חמישה חודשים בלבד

כובשת את הסצנה התרבותית עם יצירות פורטרט ייחודיות של קריקטורות, פופ ארט ואבסטרקט, על קנבס ועל מבחר חומרים לא קונבנציונאליים.

בין הפריטים עליהם מדפיס האמן את יצירותיו: שטיחים, פסלים, ג'ינסים וחולצות מזוזות, קסדות ואפילו פסנתר כנף.


בתמונה: נעמי צ'רפק יח"צ. שרית יוכפז עיתונאית וגיל שוחט מנצח תזמורות ונגן בינלאומי.  
בתערוכת האומנות. של מיכאל   אדרי     
אדרי, שעלה עם משפחתו מצרפת רק לפני חמישה חודשים בלבד,  יפתח את תערוכה בהשקה חגיגית,
בגלריה החדשה שלו ברחוב הירקון 70 ת"א, 
            www.michael-edery.com

לראשונה בישראל מציג הצייר הצרפתי מיכאל אדרי תערוכה חדשה עם מיטב הפורטרטים של הדמויות המובילות והזוהרות מהוליווד של תחילת המאה העשרים ועד ימנו, ומלווה את ההשקה בקולקציה אופנתית של חולצות טריקו עם הדפסים. כך אתם מוזמנים לצאת לסיבוב עם טריקו במראה אודרי הפבורן, היצ'קוק, דיוויד בואי, וודי אלן, ג'ק ניקולסון, רוברט דנירו, אלברט איינשטיין, היצ'קוק, צ'פלין ועוד. לחובבי המראה המעודכן, תוצג בתערוכה גם סדרת נעלי סניקרס בעיצובו של אדרי, המשופעת בפרצי צבע ומציגה את הסגנון החושני והעליז של אדרי עם איורים שובבים ומשפטים הומוריסטיים.

ומי שמתפלא על חדירתה של האופנה לסצנת האמנות, יגלה שתפיסתו של אדרי לגבי אמנותו היא נועזת ופורצת דרך מתמיד. במהלך הקריירה, נודע האמן בבחירת חומרי גלם לא קונבנציונליים ליצירה, כשלצד הקנבס והפרספקס המסורתיים, הוא מצייר גם על בדים, שטיחים, קסדת אופנוע ואפילו פסנתר כנף  - שזכה לקבל את פרשנותו האומנותית לבקשת מעריץ. עבודותיו של מיכאל אדרי זכו להצלחה בינלאומית והוצגו בפריז, סאו פאולו, תל אביב וניו יורק.

מיכאל אדרי נולד ב-1967 במרסיי, צרפת. כבר כשהיה ילד בן 4, נראה היה כי ניחן בכישרון טבעי. על אף שנטש את קריירת הציור שלו לזמן מה, שב אליה לפני כשש שנים,  עזב את עולם הפרסום ממנו התפרנס ופתח גלריית דיוקנאות במרסיי "מיכאל אדרי".
אני מצולמת עם חברתי סטלה יודקו סולנית מופע -אן פורגטבל.

מיכאל אדרי מאז ומתמיד התעניין בפרצופים, שהפכו למוטיב מרכזי בעבודותיו. הוא מוקסם מהבעות הפנים, אשר משקפות את אישיותו המיוחדת של כל דמות ודמות . בקלות טבעית, תוך פליאה אישית, הוא מגדיל ומדגיש את תוויי הפנים הייחודיים ומפיח בהם רוח חיים. באוסף המודפס על החולצות תמצאו שלל דמויות צבעוניות אשר "לא לוקחות את החיים ברצינות רבה מדי" – כדבריו של האמן.
צילום: שרית יוכפז
מס. 10
 בתערוכה  יצירות פורטרט ייחודיות של קריקטורות, פופ ארט ואבסטרקט, המצוירים על קנבס ועל מבחר חומרים לא קונבנציונאליים. התייצבו לפתיחה הרשמית ולגזירת הסרט: יצחק אלדן נשיא מועדון השגרירים, האדריכל שלמה פרנקל והאדריכלית ענת בר, שרית רסין מבעלי אופטיקנה, המנצח הפסנתרן גיל שוחט,  הזמרת סטלה יודקו ןעוד.
ART CONCEPT STORE - FINE ART AND CUSTOM CLOTHING
רחוב הירקון 70, תל אביב. טל': 0523857981,
שעות פתיחה: א'-ה' בין 19:00-10:00 ו' 14:00-10:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה