Translate

יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

הרבלייף נותנת 5 טיפים לתזונה נכונה ולאורח חיים בריא- מאת: שרית יוכפז

herbalife 19
כך לא תפלי במלכודת צנצנת העוגיות!
 5 טיפים לתזונה נכונה
באדיבות: חברת התזונה הרבלייף

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים פעיל ובריא, מאמינה כי נושא בריאות האישה הוא נושא המצריך טיפוח על בסיס קבוע ויום יומי.

המסירות לשגרת פעילות גופנית סדירה היא המושיעה שלנו, והיא מסייעת לנו להרים את מצב הרוח, להפחית את אגירת הנוזלים בגוף ולהגדיל את רמות האנרגיה.

להלן מספר טיפים שימושיים של מומחי חברת הרבלייף, שיסייעו לכל אישה לשמור מרחק מצנצנת העוגיות ולקום מהכורסה.

1: התמדה היא המפתח - חשוב לשמור על שעה קבועה ביום בה את מתמקדת בעצמך.  הואיל והגוף עובר שינויים. שימי לך למטרה להיות פעילה לפחות 30 דקות ביום בפעילות שאת נהנית ממנה. פעילות גופנית המתבצעת בשעה קבועה ביום יכולה לסייע ביצירת תחושת שגרה שביכולתה לתת תמריץ מנטלי ולהעניק תחושת הישג.

2: אין להמעיט בכוחה של הליכה - הליכה היא פעילות גופנית נפלאה עבור אנשים בכל הגילאים. ניתן להוסיף אתגר באמצעות הליכה במעלה גבעה, או ביצוע תרגילי מכרעים (לאנצ'ים) לחיזוק הרגליים תוך כדי הליכה. כאשר את חווה גלי חום, ביצוע פעילות גופנית בעצימות גבוהה עשוי לגרום להרגשה גרועה יותר, לכן תרגילים בעצימות נמוכה יהיו מושלמים. הקשיבי לגוף שלך ותעשי רק מה שמרגיש נכון.

3: להיפגש עם חבר/ה -  שקלי להתאמן עם חבר/ה או ע"י  אימון אישי או בשיעורי כושר, מדי חודש. אנו באופן טבעי מרגישות טוב יותר כאשר יש לנו מערכת תמיכה סביבנו. תחושת האחריות המוספת הנובעת מפגישה עם מישהו למטרת אימון גופני תסייע לשמור על מיקוד.

4: חטיף בריא בהישג יד -  הרצון  לאכול אריזת גלידה שלמה, להתענג על חטיף תפוחי אדמה או גרוע יותר, לבקר במסעדת אוכל מהיר כדי לשפר את מצב הרוח, אינו פתרון כי רוב הסיכויים שנרגיש  גרוע אף יותר לאחר מכן, ותוך כדי התהליך גם נעלה במשקל. אכילה וצריכה מוגזמת של מזון במהלך ימי המחזור הם משהו שנשים רבות עושות, ולעתים נדמה שלא ניתן להימנע מהם.  השתדלו  להימנע מכל אפשרויות הקלוריות המזיקות לבריאות, ולאכול רק חטיפים מזינים ודחוסים, ולנסות למצוא את האיזון.  ניתן להגיע לתחושת שובע מאכילת פירות, ירקות וחלבונים בריאים ולוודא שאנו שותים  מספיק מים, ורק אז אם שאת מרגישה חשק לחטיף מתוק או מלוח  ניתן להתפנק עם אחד כזה.  

5. קביעת לוח זמנים מראש - במקום להשאיר את לוח הזמנים בידי הגורל, חשוב לקבוע מראש  זמן המיועד לפעילות במכון כושר.


מומלץ  להירשם לשיעורים במכון כושר באזור המגורים, כי כאשר משהו מתוכנן מראש, הרבה יותר קשה פשוט לשכוח ממנו.  הסיכויים הם שאם אין לך פעילות מתוכננת, תבחרי להמשיך לשבת על הספה הנוחה במקום זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה