Translate

יום שלישי, 24 במאי 2016

מאת: שרית יוכפז מותג העל פולו ראלף לורן משיק את המדים הרשמיים של אליפות ווימבלדון 2016


מותג  העל פולו ראלף לורן
משיק את המדים הרשמיים של אליפות ווימבלדון 2016
מותג העל  פולו ראלף לורן, המלביש הרשמי של אליפות ווימבלדון ולראשונה  חושף בעולם  את  קולקציית המדים ל-2016 באליפות הטניס ווימבלדון. זו השנה ה-11 שבה ראלף לורן המלביש הרשמי של אליפות הטניס.

מעצב העל   ראלף לורן אמר: "כמלבישים הרשמיים של תחרות ווימבלדון 2016, בית האופנה ראלף לורן גאה להמשיך את חלקו במסורת הספורט והיסטורית הטניס בחגיגות ה 130 לתחרות ווימבלדון. לדבריו: "קולקציית 2016, משלבת את היוקרה של המותג עם החן והכוח של משחק הטניס בהתכתבות עם הטרנדים העכשוויים והבדים הכי איכותיים".

מדי הבנות: לבושות בחצאית לבנה והבנים לבושים במכנסי טניס קלאסיים וכולם אחידים עם חולצה מכופתרות אשר מעליה ווסט סריג. גם לבנים וגם לבנות  ז'קט מחויט להשלמת הלוק העדכני.

צבעי הפריטים הם בצבעי מסורת של ווימבלדון – כחול נייבי. והשנה נוספים אליו הצבעים ירוק וסגול אשר מוסיפים ניחוח רענן.



ולשופטים לא פחות, מדי הבנות מציגים מכנסיים רחבים קלאסיים לנוחות מרבית המשלבים בצורה מושלמת עם הבלייזר. כמו כן, גם הבנים לבושים במכנסיים ארוכים בצבע לבן. גם הם לבושים בחולצה מכופתרת ועליה ווסט.

בנוסף להשקת הבגדים, ראלף לורן גאים להציג לראשונה את ליין משקפי השמש של ווימבלדון, המציגים מסגרת אחידה לכל השופטים. למשקפיים מסגרת קלאסית בצבעים התואמים לבגדי התחרות עם לוגו של ראלף לורן.


לקונים המעריצים, ראלף לורן מציעים את קולקציית ווימבלדון באתר הרשמי של המותג: www.ralplauren.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה