Translate

יום ראשון, 8 במאי 2016

מאת: שרית יוכפז "לאמץ בגאווה" - שיתוף פעולה ראשון בין המרכז הגאה של עיריית ת"א לעמותת 'תנו לחיות לחיות' יתקיים לראשונה ביום ד' ה- 18.5.

תמונה26

לאמץ בגאווה
יום אימוץ מיוחד של 'תנו לחיות לחיות'
במרכז הגאה

יום ד  18.5.16  המרכז הגאה
17:00  - הפנינג אימוץ, מוסיקה ושידור חי של רדיו 'קול החיות'
20:00 – "תרומת בע"ח להתפתחות לאורך החיים"– הרצאה של פרופ' טרקל


"לאמץ בגאווה" - שיתוף פעולה ראשון בין המרכז הגאה של עיריית ת"א לעמותת 'תנו לחיות לחיות' יתקיים לראשונה ביום ד'  ה- 18.5. כלבים מקסימים ומתוקים ימלאו בכשכוש זנבות את רחבת המרכז הגאה וינסו להיכנס ללבבות הגאים כדי למלא אותם באהבה חדשה.

במרכז הגאה מתכננים הפנינג גדול עם מוזיקה, דוכנים, בירות, תצוגת אופנה לבגדי כלבים, הגרלה, אנשי ציבור, וכמובן כלבים נטושים שמחפשים בית חם . בתום ההפנינג תתקיים הרצאה בסגנון "מדע על הבר" בהנחיית פרופ' יוסף טרקל מטעם אוניברסיטת תל-אביב, על תרומתם של בעלי החיים להתפתחות מינקות ועד הגיל השלישי. את ההפנינג ילווה שידור חי אינטרנטי מהאולפן הפתוח של 'רדיו קול החיות' , ובמהלכו סיפורי כלבים וראיונות עם דמויות בולטות מן הקהילה הגאה והקהילה של אוהבי בעלי החיים.
"זהו אירוע רשמי ראשון של שיתוף פעולה בין שתי הקהילות – קהילת הלהט"ב וקהילת הפעילים למען בעלי חיים, אך למעשה רבים הם הפעילים השייכים לשתי הקהילות, כך ששיתוף הפעולה הוא מתבקש", אומרים בעמותת 'תנו לחיות לחיות'. "היום הפעילים למען זכויות הלהט"ב ולמען זכויות בעלי החיים יכולים קצת לחגוג ולשמוח, לאור העובדה שהמאבקים של שתי הקהילות זוכים ליותר הכרה ותמיכה הן מן הציבור והן מן המערכת המשפטית".
בעמותה מוסיפים עוד כי "מי שפתוח לאהבה וחמלה כלפי השונה ממנו או כלפי החלש, לא מתקשה לראות כי ה'אחר' יכול להיות גם בעל חיים עזוב שזקוק מאד לאהבה"
מהמרכז הגאה נמסר:

 "שיתוף הפעולה עם 'תנו לחיות לחיות' הוא טבעי ומתבקש, לא רק בגלל הקרבה של חברי וחברות הקהילה הגאה לבעלי החיים, אלא גם בגלל אופי המאבק במוסכמות ובנורמות המקובלות בחברה. איחוד מאבקים הוא אחד הערכים החשובים בקהילה הגאה ובא לידי ביטוי באירוע זה

מאת:שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה