Translate

יום שלישי, 22 במרץ 2016

רשת האופנה ml הייעודית למידות גדולות ומשיקה באביב קיץ 2016 קולקציה לאביב. מאת: שרית יוכפז


women ml
אביב -  קיץ 2016

רשת אופנת ml מי שהעניקה את ההכרה ואת חשיבותה של קטגוריית האופנה למידות הגדולות בישראל, חוזרת בעונה הקרובה עם היצע  רחב לנשים, מגוון סגנונות והבנה בבדים נכונים - המחזיקים ואוספים את הגוף ובעלי גזרות מדויקות למידות גדולות.

רשת האופנה ml הייעודית למידות גדולות והיחידה בארץ המצהירה על כך, משיקה באביב קיץ 2016 קולקציה מובחרת הנותנת מענה לכל אישה שרוצה להראות מעודכנת ובמיטבה.  הקולקציה החדשה מאפשרת לכל אישה ממידה 42 עד מידות 56-58 למצוא פריטים קלאסיים לצד פריטים טרנדיים שיכולים ללוות אותה לאורך כל שעות היממה, הקולקציה חושפת נשיות עם אמירה אופנתית חזקה.

מה שמאפיין את הקולקציה החדשה הוא העיצוב המוקפד, בשילוב בדים איכותיים, מחטבים ואווריריים המותאמים בקפידה לאישה הישראלית.



הקולקציה כוללת  4  טרנדים  מובילים:

ETHNIC - קולקציה אתנית אשר עוצבה ברוח אקלקטית. שלל שילובי צבעים, הן מונוכרומטים והן מולטיקולור. ההדפסים האתניים – המודרניים המושפעים מהאמנות האפריקאית באים לידי ביטוי בקו היומיומי של הקולקציה, בהדפסים גדולים על שמלות וטוניקות ובהדפסים עדינים ורקמות מורכבות סביב מפתחי הצוואר. בין פריטי הקולקציה קיימות גלביות במגוון רחב של בדים, בשלל גזרות מחמיאות ובמגוון אורכים טקסטורות ודפוסים. השראת הטרנד האתני באה לידי ביטוי אף בקולקציית הערב החדשה, באבנים, יהלומים ורקמות אשר רקומות סביב המחשופים של הטוניקות, השמלות והגלביות המעוטרות, ואף במכנסי ערב המעוטרים באבנים, יהלומים ובצבעי זהב וכסף.

BLACK & WHITE הטרנד הקלאסי והאלגנטי המאפיין מראה מוקפד היטב, עם נוכחות דומיננטית של הצבע השחור, הצבע העל זמני והמחמיא לכל אישה.  טרנד זה מתאים ליום ולערב ותמיד מעניק לאישה תחושה של בטחון ושליטה במה שהיא לובשת ובמה שהיא בוחרת להבליט. המוטיבים השחור והלבן, מופיעים  בקולקציה העכשווית הן במגוון חולצות טי יומיומיות קלאסיות והן בהדפסים קונטרסטים ואף בחולצות קרפ אריג מכופתרות, עליוניות, שמלות וטוניקות לערב, גופיות, מכנסיים ואף חצאיות המעוטרות באבנים ומבדי לורקס בטקסטורות שונות.

בגזרות המכנסיים האלגנטיות ניתן למצוא טייצים מבריקים בצבעיי שחור ובהדפסי שחור לבן. המכנסיים של הטרנד נוצרו בשלל גזרות ובדים נושמים וקלילים כאשר המשותף לכולם הינו השילוב בין גזרות מחמיאות ובדים מחטבים שעוצבו במיוחד בהתאמה לגזרות מלאות.  ולהשלמת הטוטאל- הלוק הקלאסי, ז'קטים מחויטים, חלקים או מודפסים בגזרות קצרות וארוכות.

FLOWERS טרנד הפרחים שאינו חולף מהאופנה הצמיח העונה פרחים צבעוניים וגדולים המעניקים תחושה של צבעוניות וקלילות. הפרחים מופיעים בעיקר על חולצות, טוניקות, שמלות ואף ונגיעות של פרחים בז'קטים המחויטים ובמכפלות. סגנונות ההופעה של הטרנד הנוכחי הם הדפסי פרחים מונוכרומטים וצבעוניים, בורדורות ובהדפסי allover.

DAILY COLURFULL  הקולקציה חוגגת את בואו של האביב והקיץ בשלל צבעוניות, אופטימיות ונוחות התואמת להאקלים הישראלי ומתאימה לכל אישה. טי- שרטים, חולצות, שמלות ועליוניות דקות בגוונים של כחול ג'ינס, כחול רויאל, אדום, כתום ושמנת, איתם אנו מקבלים את הטרנד היום-יומי של הקיץ.

JEANS  - חלק נכבד מהקולקציה עוצב בהשראת הג'ינס. מתוך ניסיון עשיר במידות גדולות ברשת ml, כל מכנסי הג'ינס בקולקציה פותחו ויוצרו מבדים מיוחדים המחטבים במיוחד ומחמיאים לכל אישה. הקולקציה מכסה את כל המידות ממידה 42 ומעלה וכל גזרות הג'ינס קיימות החל ממכנסי הסקיני ועד הבוי פרינד וכל מה שביניהם. סגנון רגל ישרה, רגל מתרחבת, נגיעת פדלאפון אופנתית ועד גינס ג'וגינג , גזרת curve ועוד... כל אלה במגוון עצום של שטיפות וכביסות. מכביסה כהה וקלאסית דרך כביסות


שחורות ואפורות, כביסות בהירות ומשופשפות ועד קרעים חורים וקמטים. כך שכל אישה תוכל לבחור וליהנות מהג'ינס המתאים לה. מלבד מכנסי הג'ינס ניתן לראות גם בקולקציה שמלות וטוניקות העשויות מג'ינס-ליין אופנתי, חולצות ג'ינס, ז'קטים מג'ינס ועוד.

את כל אלה משלימים בקולקציית הנשים אביזרים כמו  צעיפים, כובעים, תיקים ועוד.


מידות: 42-58


מעצבות: אינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר.
צילום: אריאל בלק
מאת:שרית יוכפזsarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה