Translate

יום שלישי, 15 במרץ 2016

עשרות קווי לילה ברחבי הארץ יעמדו לרשות אלפי המבלים שיצאו לחגוג את חג הפורים • מאת: שרית יוכפז


קווי הלילה יפעלו ברחבי הארץ במהלך חג הפורים
מחצות ועד 4:00 בבוקר, במחיר נסיעה רגילה
עשרות קווי לילה ברחבי הארץ יעמדו לרשות אלפי המבלים שיצאו לחגוג את חג הפורים • מסיבות החג מועדות לשתיה מרובה של צעירים ולנהיגה בשכרות • קווי הלילה מציעים אלטרנטיבה בטוחה וחסכונית לנהיגה לאחר בילוי בשעות הקטנות של הלילה • צוותי "ינשופים" של קווי לילה יחלקו למבלים קפה מעורר, אוזני המן ויכוונו את הצעירים לתחנות קווי הלילה הסמוכות.

קווי הלילה- קווי תחבורה ציבורית הפועלים אל אזורי הבילוי ובחזרה בשעות הקטנות של הלילה, יתוגברו גם השנה בפורים בימים ד'- ה' 23-24.3.16. צוותי "ינשופים"- דיילים של קווי הלילה יחלקו במוקדי הבילוי המרכזיים קפה חם, אוזני המן ופינוקים, רעשנים ואביזרי מסיבות למבלים לצד חומרי הסברה והכוונה לתחנה הקרובה על מנת למנוע ככל הניתן נהיגה בשכרות.

מדובר בעשרות קווי אוטובוס שיפעלו החל מחצות ועד לשעות הקטנות של הלילה בכ-90 ערים ורשויות מנהריה ועד אילת. שרות זה,  יאפשר  לצעירים רבים השותים כמצוות החג "עד לא ידע". לשוב בבטחה לבתיהם .
הקווים פועלים באמצעות מפעילי התחבורה הציבורית המורשים בכל איזור ובמחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

כזכור, קווי הלילה פועלים בשגרה, במהלך שנת הלימודים, בלילות חמישי ומוצ"ש ובימי חופשות התלמידים בכל ימות השבוע. כמדי שנה מפעיל משרד התחבורה את קווי הלילה גם בחג פורים, השנה החג יוצא בסמיכות לסופ"ש, ולכן מעריכים ברשות הארצית לתחבורה ציבורית כי מספר המבלים צפוי לגדול ולכלול גם חיילים בחופשה.

"אני קורא לכל הצעירים לצאת, לבלות ולחגוג את פורים בשמחה רבה, אך גם באחריות ובבטחה", אומר שר התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ ישראל כץ. עשרות קווי הלילה מחכים רק לכם ומופעלים במהלך החג, כמו בכל חג או חופשה במיוחד בשבילכם".

מדי שנה נוסעים בקווי הלילה מאות אלפי צעירים (כ- 700 אלף אשתקד) ומחקרים אף הוכיחו כי באזורים בהם פועלים קווי הלילה חלה ירידה משמעותית במספר תאונות הדרכים והנפגעים.


מידע על כל הקווים, התחנות ולוחות הזמנים ניתן למצוא באתר Kav-layla.co.il, בדף הפייסבוק, קווי הלילה או במוקד המידע הארצי לתחבורה ציבורית "כל קו" 8787*. 
 מאת:שרית יוכפז עורכת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה