Translate

יום שני, 4 בינואר 2016

מיוחד לט"ו בשבט: איפור טבעי מהטבע! מאת שרית יוכפז

מיוחד לט"ו בשבט: איפור טבעי מהטבע!


מותג האיפור  B COSMIC המיוצר על בסיס חומרים טבעיים בגווני חום וירוק.  



המאפר Yossi Bitton מזמין אתכן בינואר לחגיגת ט"ו בשבט, עם מוצרי איפור של מותג היוקרה B COSMIC בהשראת חג האילנות – מוצרי איפור במגוון רחב של גווני חום וירוק המבוססים על חומרים טבעיים בלבד, עם אוסף מקצועי הכולל  ברונזרים, סמקים, צלליות, שפתונים ועפרונות איפור


YOSSI BITTON ¯ ¯ B COSMIC

מותג B COSMIC, מבית המאפר הבינלאומי Yossi Bitton מזמין בט"ו בשבט את חובבות מותג האיפור המקצועי והאיכותי ליהנות גם מגוונים חדשים של מוצרי איפור מקצועיים בחום וירוק אופנתיים. בקולקציות תמצאו מגוון של מוצרי איפור איכותיים על בסיס  חומרים טבעיים בלבד, המוצעים במחירים אטרקטיביים: עפרונות ירוקים וחומים 60 ₪, צלליות אבקת סאטן 110 ₪, צלליות אבן  100 ₪, שפתונים בגוון חום 88 ₪, ליפסטיין חום במראה טבעי 90 ₪, פלטות בגוונים ירוקים /חומים 210 ₪. המוצרים האיכותיים של B COSMIC מחכים לכן בכל מתחמי האיפור של רשת Yossi Bitton ובדוכני הקונספט החדשים בקניונים.

ט"ו בשבט במתחמי Yossi Bitton עם מוצרי B COSMIC הטבעיים
P עפרונות ירוקים וחומים 60 ₪ P צלליות אבקת סאטן 110 ₪ P צלליות אבן  100 ₪ P שפתונים בגוון חום 88 ₪ P ליפסטיין חום במראה טבעי 90 ₪
 P פלטות בגוונים ירוקים /חומים 210 ₪


מותג B COSMIC, מבית Yossi Bitton - רשת מרכזי איפור מקצועי, מציג קולקציות איכותיות של מוצרי איפור מקצועיים, המבוססים על תרכובות ייחודיות ושימוש בחומרים טבעיים המזינים את העור. מוצרי המותג מפותחים בהתאם לתפיסת "אמן יוצר מוצרי איפור" – המשלבת את הידע הרב והניסיון של המאפרים המקצועיים, במטרה להעניק מענה מלא לדרישות איפור בחיי האישה והתאמה לדרישות השוק המקצועי. כל מוצרי B COSMIC עומדים בתקנים המחמירים ביותר של משרדי הבריאות הישראלי והתקנים הבינלאומיים, ומיוצרים במפעלים המובילים באיטליה, גרמניה ובלגיה - המעניקים שירותים למותגי האיפור הנחשבים בעולם.

Yossi Bitton | רשת מרכזים לאיפור מקצועי ומותג B COSMIC
מרכזי הרשת מחכים לכן בחוצות המפרץ -חיפה, בשד' בן גוריון במרכז תל אביב, קניון גבעתיים, קניון איילון רמת גן, ראש פינה, מרכז ביג כרמיאל, קריון וסניף ירכא.

לפרטים נוספים: 1-800-303-313 ובאתר הבית - www.ybmakeup.com

מאת: שרית יוכפזsarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה