Translate

יום שלישי, 19 בינואר 2016

"מרתון סמסונג תל אביב -אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל יתקיים ביום שישי 26.2.16 .מאת: שרית יוכפז

מזניקים את אירוע הספורט הגדול בישראל:

צילום: רונן טופלברג

"מרתון סמסונג תל-אביב" 2016
יום שישי 26/2/16
·        6 מסלולי ריצה - 40,000 רצים
·        המרתון מוביל גם השנה מגמת מעורבות חברתית עם ה"מסלול חברתי"
·        "מרתון – "EXPO  שבוע של חגיגות בתחומי הספורט, הבריאות והאקטיב לייף סטייל
·        מיני מרתון ילדים – מקצה הילדים של המרתון יתקיים ביום רביעי 24 לפברואר במתחם שרונה
·        חולצת הריצה הרשמית של המרתון  בחסות אדידס נחשפה היום
·        פרס כספי של 40,000 דולר לרץ שישבור את שיא המרתון ויגיע לתוצאה של 2:07:59




"מרתון סמסונג תל אביב  -אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל יתקיים ביום שישי  26.2.16 .
למעלה מ- 40,000 רצים ורצות צפויים לקחת חלק במסלולים השונים.
המרתון יכלול 6 מסלולים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ,  מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים- ומקצה מיני מרתון ילדים (420 מטר ו-840 מטר)

במרתון צפויה לקחת חלק השנה נבחרת גדולה של רצי עלית בינלאומיים בכירים, שכבר נרשמו למסלול המרתון המלא, והם ינסו לשבור את שיא המרתון שעומד על 2:10:30  ונקבע בשנת 2015  על ידי הקנייתי wiliam kiprono yagon שיגיע גם השנה וינסה לשבור את שיאו.
לרץ שיקבע השנה שיא חדש במסלול המרתון ויגיע לתוצאה של 2:07:59 צפוי פרס כספי של 40,000$.

בעקבות קבלת בית המשפט את עמדת עיריית תל אביב- יפו בפסק הדין שהתקבל ב-14.12.15, מרתון סמסונג תל-אביב  לא יחייב את משתתפיו בהצגת אישורים רפואיים. מעתה, יידרשו הרצים לחתום על הצהרת בריאות הכוללת גם שאלון רפואי באתר המרתון. רצים שכבר נרשמו, יידרשו לחתום על הצהרת הבריאות בעת קבלת הערכה.
רון חולדאי, ראש עיריית תל־אביב-יפו:
"זו השנה השמינית בה אנו חוגגים את מרתון תל אביב, וכמו בכל שנה מדובר בחגיגה גדולה לספורטאים, לתושבי העיר ומבקריה. המרתון הוא אחד המרוצים המרהיבים בארץ ועומד בשורה אחת עם המרתונים הגדולים בעולם. השנה בית המשפט קיבל את עמדת העירייה לגבי האחריות האישית של המשתתפים במרוצים המוניים, ביטל את הצורך באישור רפואי וקבע כי ניתן להסתפק בהצהרת בריאות, כפי שנהוג בכל העולם. אני מאמין שההחלטה הזאת תסיר מכשול ממשי מקיומם של מפעלי ספורט עממיים. אני מאחל לכל אחד מהמשתתפים הצלחה והנאה והכי חשוב שכל אחד ייקח אחריות, ישמור על עצמו ויגיע לניצחון האישי שלו".
נקודת הזינוק תמוקם בשדרות רוקח ( מול גני התערוכה ) משם ימשיכו מקצי המרתון למסלולי ריצה אטרקטיביים ברחובותיה ואתריה המרכזיים של העיר וביניהם:  שדרות רוטשילד והעיר הלבנה, נמל תל אביב וחופי הים, מרכז עזריאלי ומתחם שרונה, טיילת רידינג ופארק הירקון, יפו העתיקה ונמל יפו, אבן גבירול, כיכר רבין ודיזינגוף.
"מרתון סמסונג תל-אביב" הינו בין המרתונים היחידים בעולם שארבעה עשר ק"מ ממסלולו עוברים לאורך חוף הים.
באירוע הספורט הענק  צפויים להשתתף למעלה מ- 150 אלף תושבי תל-אביב-יפו ואורחיה וכן צפוי מספר שיא של  כ -1500 רצים ממדינות שונות בעולם שיגיעו למרתון ויבלו ביום שכולו חג: מתחמי עידוד ובמות מוסיקה לאורך המסלולים בהם יקחו חלק בתי הספר של תל אביב הממוקמים בקרבת המסלול.
המרתון ייחתם בהפנינג ענק בחניון גני יהושע ( מול גני התערוכה ) הכולל: מוסיקה, מתחמי VIP, ומתחמי מכירה של מוצרים מעולם הספורט והאקטיב לייף סטייל.

מיני מרתון ילדים – מקצה הילדים של מרתון סמסונג תל אביב יתקיים במסגרת אירועי המרתון לראשונה ביום רביעי  24 בפברואר-  במתחם שרונה.  האירוע יכלול מתחמי בילוי ופעילויות אקטיביות לכל המשפחה
הזינוקים יתקיימו בשעה 17:00 ו17:30  ויכללו שני מסלולים: 420 מטר ו-840 מטר .

המסלול החברתי  -בהשראת מודל מרתון לונדון, המרתון ממשיך להוביל גם השנה מגמה עולמית של מעורבות חברתית ותרומה לקהילה עם המסלול החברתי בחסות סמסונג שיאפשר למשתתפים במרתון לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך גיוס תרומות.
משתתפים שנרשמו לאחד ממקצי המרתון, יוכלו לבחור מרשימה של למעלה מ-60 עמותות המופיעות באתר ולקבל  כלים המסייעים לרצים  לגייס תרומות למען העמותות הכספים שיגויסו יועברו במלואם לעמותה.
נכון להיום, כבר גויסו למעלה מ200,000 ₪  בפרויקט.

image
בשבוע שלפני המרתון יתקיים ה- מרתון EXPO (21-24.2.2016), ארבעה ימים של חגיגות במסגרת הפסטיבל הגדול והמוביל בישראל בתחומי הספורט, הבריאות והחיים האקטיביים. הפסטיבל יתקיים בכיכר רבין ויציע חנויות קונספט ייחודיות, מתחם מרהיב ברוח התרומה לקהילה בחסות "סמסונג", חנות קונספט ענקית של "אדידס", מתחם כנסים והרצאות עם מרצים מובילים בתחום הריצה ועוד.
לרשות הרצים יעמוד במקום מרכז מיוחד ובו תתקיים חלוקת ערכות הרצים הכוללות: חולצת ריצה מנדפת זיעה של "אדידס" בעיצוב חדשני , מספר חזה הנקבע בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ושלל פינוקים, מבצעים והטבות.

מרתון סמסונג תל-אביב בשיתוף פעולה עם הועד האולימפי משיק את ה-Running pro כנס ריצה מקצועי יחד עם אחד המאמנים הבכירים בעולם אנדרו למנצ'לו ומנכ"ל הועד האולימפי גילי לוסטיג.
בכנס, ייחשפו ההכנות של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת ריו 2016 . הכנס יתקיים ב- 23.2.16 בשיתוף המאמנים המובילים מעולם הספורט האקטיב לייף סטייל.


                                                           ראש העיר -צילום סרי דורון
כנהוג במרתונים הגדולים בעולם, בערב שלפני המרתון תתקיים מסיבת הפסטה המסורתית  לכ -1000 רצים ואורחים, הכוללת ארוחת גאלה חגיגית המבוססת על תפריט עשיר בפחמימות ובפסטות לקראת המרתון הגדול.
לצפיה בסרטון המרתון:

האירוע ביוזמת עיריית תל אביב יפו ומופק על ידי חברת "כפיים"לפרטים נוספים אודות המרתון  להרשמה ולמפות המסלולים :http://www.tlvmarathon.co.il
מאת:שרית יוכפז עורכת" לייף סטייל. עסקים אופנה ותיירות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה