Translate

יום חמישי, 27 ביולי 2023

עדן חסון, נבחר לפתוח את הפסטיבל האגדי למוזיקה ישראלית- פסטיבל ערד מאת שרית יוכפז

 




הזמר עדן חסון נבחר לפתוח את פסטיבל ערד במופע מטורף 


המופע יתקיים ביום ראשון ה-20.8.2023 בשעה 20:30 באצטדיון ערד
פרטים נוספים וכרטיסים: אתר מתנ"ס ערד
https://bit.ly/43ahmxE

 

איש השנה במוזיקה, הזמר והיוצר והמצליח ביותר בישראל בשנה החולפת, עדן חסון, נבחר לפתוח את הפסטיבל האגדי למוזיקה ישראלית- פסטיבל ערד. הפסטיבל שחוגג 40 (!) חוזר אלינו בחמישה ימים של מוזיקה בלתי נשכח בשורת האומנים הכי שווה בישראל.

 

לפני קצת יותר מחמש שנים פרץ עדן חסון לחיינו עם שיר הבכורה שלו ״שמישהו יעצור אותי״ שזכה בפרס הישג השנה של אקו״ם לשיר הטוב ביותר לשנת 2018. מאז כבש את כל התארים האפשריים: תואר איש השנה במוסיקה, הזמר המושמע ביותר, האלבום המצליח ביותר בחברות הניו מדיה ומופעי ענק שמעטים אם בכלל הצליחו לעשות בעשורים של קריירה. השנה האחרונה הייתה המוצלחת והמטורפת ביותר בקריירה של עדן חסון עם מופע ענק בפארק הירקון שזכה לביקורות מעולות, סיבוב בכל ההיכלים והאמפי הגדולים בישראל, מופע ענק בבריכת הסולטן בירושלים, מקום ראשון במצעדים של אפל וספוטיפיי ושיר שירים לזמר בפלייליסט גלגל״צ.

 

פסטיבל ערד ייפתח עם המופע הענק של עדן חסון עם כל הלהיטים: ״אין יותר מועדונים״, ״שקיעות אדומות״, ״גדל לי קצת זקן״, ״שיכורים״, ״סיבובים״ ועוד. את המופע של חסון נבחר לחמם האחד והיחיד אביחי הולנדר שיגיע לאצטדיון ערד במופע להקה. הזמר שכבש את הלבבות, הרשתות ותחנות הרדיו עם שיריו ״לא נרגע״, ״בלתי מנוצח״, ״יומולדת״ ו-״בואי״ מגיע במופע מהמם לרגש את הצופים.
במופע יהיו שלל הפתעות, פירוטכניקה מיוחדת ושואו ענק של זמר גדול מהחיים.

בטרם יעלה חסון על הבמה יתקיים מופע חימום מופע של אביחי הולדנר. הולנדר הוא מסוג האומנים המסקרנים והמיוחדים שצמחו כאן בתקופה האחרונה. הוא כותב, יוצר, מלחין ומבצע את השירים שכתב. הוא משלב בין הסגנונות הרוק, הפופ והמזרחי על במה אחת. המופע יתקיים ביום ראשון, 20.8.23 בשעה 20:30 באצטדיון ערד.

 

פסטיבל ערד האגדי חוזר אלינו בחגיגות 40 (!) שנה לקיומו. הפסטיבל הוותיק בארץ לשירה עברית יתקיים השנה לאורך חמישה ימים, בין התאריכים 20-24 באוגוסט, במספר מוקדים ברחבי העיר ערד. המופעים השנה עטורים בכוכבים מהשורה הראשונה: עברי לידר במופע המסורתי השנתי בבימות הפיס, דני סנדרסון מארח את נופיה ומזי כהן, אסף אמדורסקי במופע ׳אני גיטרה׳- מופע מחווה לבני אמדורסקי, רן דנקר במופע קיץ וריטה בהופעה מרגשת. בנוסף יתקיימו שלל מופעי ילדים כמו: ״איך שיר נולד״- מופע שירים וסיפורים לילדים שכתב יהונתן גפן, המופע ״שרי פופ״ מופע להיטים מבית יובל המבולבל וכוכבת הילדים רינת גבאי תבוא להקפיץ את הילדים. כמו כן, יתקיימו עוד שלל מופעי מחווה בלעדיים: אמני ערד במחווה לצביקה פיק יחד עם אורחת מיוחדת- הזרמת שרי, האחים אסנר במחווה ליהונתן גפן (ובהשתתפות בן ארצי, לירון לב ועוד, מופע מחווה לזכרו של גבי ברלין ומופע מחווה לחתן פרס ישראל- דקלון, בהשתתפות סגיב כהן, מאיה אברהם, ליאור פרחי ואודי צברי. יש למה לחכות! רכישת הכרטיסים למופעי הפסטיבל החלה ואתם לא רוצים להישאר בחוץ.

מהרו ושריינו כרטיסים בקישור הבא: https://bit.ly/43ahmxE

 צילום - פרנקו של הזמר  עדן חסון

מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה