Translate

יום שלישי, 23 באוגוסט 2022

השבוע המוזיקלי של העיר ערד מאת שרית יוכפז

 



השבוע המוזיקלי של העיר ערד                  מאת שרית יוכפז                                

שבוע מוזיקלי במיוחד נפתח בתחילת השבוע יחד עם בימות הפיס של העיר ערד אשר נחגגו ברוב שמחה וששון יחד עם הזמרת שממש לא מזמן חגגה הופעה היסטורית בקיסריה – זהבה בן האחת והיחידה.
בימות הפיס מתקיימות כמיטב המסורת בערד מידי שנה במהלך חודש אוגוסט ובכל שנה מחליטים באגף התרבות בעיר לשמח את התושבים רגע לפני סיומו של החופש הגדול והחזרה ללימודים.
מאות מתושבי העיר והסביבה הגיעו לחגוג בהופעתה של זהבה בן ובהופעה אף נצפו עו"ד ניסן בן חמו ראש העיר ערד וכן מרינה גלייזר מנהלת אגף האירועים בעיר. השלושה הצטלמו למזכרת בחיוך גדול כשראש העיר אף אמר כי: "אנו נמשיך להביא לעיר את מיטב האמנים והזמרים המובילים בארץ ולשמח את תושבי העיר והסביבה. יש מה לעשות בעיר! כולם מוזמנים להגיע ולהנות מכל הטוב שקורה פה".

 

התגלית הצרפתית של עידן עמדי

פסטיבל ערד ה-39 נפתח ביום שני עם שלל הופעות לכל המשפחה, כאשר בצהריים נשמעה יריית הפתיחה לפסטיבל יחד עם הופעה מרהיבה של מירי תשירי במופע מוזיקלי עשיר לילדים באולם הספרייה. בהמשך עלתה לבמה יקירת פסטיבל ערד 2020 הזמרת מירי אלוני במופע "זו ארץ ישראל היפה" וסחפה את הקהל. שתי הפקות מקומיות עלו על הבמה אמש בפסטיבל:
הראשונה - אמני ערד מארחים את עוזי פוקס במופע מחווה לאריק איינשטיין עם מיטב הלהיטים: יצאנו אט, אני ואתה, שביר, עוף גוזל ועוד ועוד. מופע שאיגד את מיטב הקלאסיקה הישראלית בביצוע היוצר וזמר הנשמה עוזי פוקס, מהסטארים הגדולים של הרוק והסול הישראלי ובליווי מוסיקלי של אמני ערד.
השנייה – מופע פואטרי סלאם עם משתתפי סדנת פואטרי סלאם בטקסטים מקוריים בסימן 60 לעיר ערד.
את הערב חתם מופע הענק של עידן עמדי המוכשר אשר הלהיב את הקהל אל תוך הלילה. בהופעתו נכחו לא פחות מ-40 צעירים מפרויקט תגלית צרפת, מעריצים שרופים של עמדי שהגיעו כל הדרך עד לערד והוזמנו למופע על ידי מרינה גלייזר – המנהלת האומנותית והמפיקה של הפסטיבל. אירוע נוסף ומרגש נרשם כאשר עידן עמדי ירד אל הקהל ולשיר יחד איתו, ילד צעיר בשם איתמר צילם איתו שלל תמונות סלפי עד שעמדי העלה אותו לבמה יחד איתו והכריז שהוא שומר הראש החדש שלו. היה שמח עד מאוד ואפילו נרשמה תמונות למזכרת.


מאת שרית יוכפז
מירי אלוני בהופעה- קרדיט תמונות:  נטלי שטיין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה