Translate

יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

ימים אחרונים לחופש... מבחר המלצות לכל המשפחה בסוף אוגוסט. מאת שרית יוכפז


צילום באדיבות-מעלית  הזמן


מבחר המלצות לכל המשפחה בסוף אוגוסט

חופשת הקיץ תיכף מסתיימת ואם אתם שואלים את עצמכם מה לעשות בימים האחרונים של אוגוסט חוץ מלהתכונן לחזרה לבית הספר, ריכזנו עבורכם אטרקציות בילויים ופעילויות לכל המשפחה שתוכלו לסיים את חופשת הקיץ עם טעם טוב...

*בוטניזאור בגן הבוטני בירושלים * חויה רב חושית במעלית הזמן בירושלים ומסע טכנולוגי בגוף האדם * צפייה ב'בבואה' מיצג וידאו-סאונד תוך כדי שיט בבריכת הקשתות ברמלה * תורמים צעצועים לטובת ילדי אוקראינה – במוזיאון ידידי ישראל * נהנים ממסע טכנולוגי חדשני במרכז מאורות החדש באשדוד המספר את סיפור העם יהודי    

 

"בוטניזאור" – תערוכה בינלאומית של דינוזאורים אינטראקטיביים בגן הבוטני בגבעת רם בירושלים

אוהבים דינוזאורים מסוקרנים מדינוזאורים? התערוכה הזאת היא בשבילכם. אז למי שלא הספיק להגיע לגן הבוטני בירושלים לממלכת הדינוזאורים ולהכיר את סביבתם הטבעית. עיריית  ירושלים, חברת אריאל והגן  הבוטני מזמינים את כל בני המשפחה למפגש ייחודי עם כ-45 דינוזאורים אינטראקטיביים בגודל אמיתי, להשתתף בכתב חידה, רכיבה על דינוזאורים, מתחם חפירה ולחוות טיול בתקופת היורה דרך משקפי VR במתחם חדשני של מציאות מדומה!

מתי? עד סוף אוגוסט בכל ימות השבוע: 09:00- 19:00 ( כניסה אחרונה תתאפשר עד 18:00), יום ו' 09:00-15:00.

איפה? הגן הבוטני בגבעת רם ירושלים | זלמן שניאור 1, ניות, ירושלים.

עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה - 89 ₪, מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1. כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, למחזיקי כרטיס ירושלמי  ובמועדוני כוחות הביטחון.

לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226* ובאתר.

 

מוזיאון ידידי ישראל בירושלים למען ילדי אוקראינה

תורמים ונהנים! לאחר סיוע מתמשך לתושבי אוקראינה בחודשים האחרונים, קורא לכם מוזיאון ידידי ישראל להירתם למטרה טובה ולתרום צעצועים, משחקים ובובות עבור ילדי אוקראינה הנמצאים תחת מלחמה. במתחם המוזיאון הוקמה עמדה בה יכולים הילדים לצייר ציורים, לכתוב ברכות ואיחולים שיצורפו למשלוחים, במרכז המדיה ניתן לצפות בסרטון המיועד לילדים ולהורים המתאר את המצב באוקראינה ואת פעילותם של מייק ומייקל אוונס באוקראינה למען התושבים.המוזיאון הוא מרכז חוויתי בנושא ציונות ומספר את סיפורי הגבורה והחסד של הלא יהודים אשר פעלו בכל דרך שרק יכלו, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו לאורך התקופות החל מההבטחה התנכ"ית, ועד ימינו אנו. במוזיאון סיור בין 7 מיצגי מולטימדיה או-קוליים מתקדמים בטכנולוגיות ואפקטים ייחודיים המפגישים את המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל.

מתי? א'-ה' 10:00-16:30, שישי 09:00-14:00.

איפה? רח' יוסף ריבלין 20, ירושלים, ישראל.

עלות:  כניסה למתחם התרומה ועמדת הציורים חינם | כניסה לסיור במוזיאון:  מבוגר - 44 ₪, ילד מגיל 3-18 - 33 ₪,  אזרח ותיק/חייל/כוחות הבטחון - 22 ₪ | כרטיסיה משפחתית זוג + 3 ילדים - 100 ₪.

לפרטים נוספים ותיאום ביקור או סיורים מראש בלבד:  טל' 02-5329401 ובאתר.

 




מעלית הזמן בירושלים ומסע בגוף האדם נפתחו לקהל הרחב מאז הקורונה
לאחר הפסקה ארוכה חוזרת לפעול האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' ומזמינה את הקהל הרחב במהלך אוגוסט, להצטרף למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו.  כ- 30 דקות. מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם בתלת מימד החושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות לכל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. אורך: 25 דקות. שפות: עברית וערבית. (אין אפשרות לכסאות נייחים)

מתי: א'-ה' 10:00-21:20 שישי מ-10:00-14:00. שבת סגור.  הכניסה מותרת מגיל 5 /חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג

איפה: יצחק קריב 6 שד' ממילא (הקניון הסגור)  ירושלים
כמה: 
54 ₪ ברכישת כרטיס בקופה  46 ₪  לרוכשים דרך האתר. הנחות לסטודנטים מחזיקי כרטיס ירושלמי ועוד

לפרטים נוספים והזמנות: 02-6248381 ובאתר www.time-elevator.co.il

 


צילום רון פלד                                                                              
 

'בבואה' יצירה של האמן דור זליכה לוי במרכז לאמנות עכשווית בבריכת הקשתות ברמלה | אוצרתד"ר סמדר שפי

לראשונה בבריכה היסטורית. מוזמן הקהל לחוויה רב-חושית באמצעות שייט במרחב הייחודי של בריכת הקשתות ההיסטורית ברמלה תוך צפייה והאזנה למיצב וידאו סאונד ברמלה שנוצר במיוחד למקום וכולל יצירות מוסיקליות המתנגנות מ-8 רמקולים התלויים מתקרת הבריכה. על הקירות מוקרנים דימויים מעוגלים שמקורם בכלים מוסיקליים עתיקים שצולמו בזמן הנגינה עליהם.

מתי? א'-ד' 08:00-16:00, ה' 08:00-20:00, שישי 09:00-14:00, שבת 09:00-20:00.

איפה? המרכז לאמנות עכשווית CACR | בריכת הקשתות - ההגנה 12 רמלה (הכניסה מרחוב השומר).

צפייה במיצב בתיאום מראש.

עלות: מבוגר – 23 ₪ , ילד/חייל/גמלאי - 19 ₪ | קבוצות ניתן לקבוע בתיאום מראש מעבר לשעות הפתיחה.

לפרטים נוספים: בטל' 08-9216873 ובאתר

 






מסע בזמן אל הסיפור היהודי במרכז המבקרים החדש באשדוד – 'מאורות'

באמצעות אפקטים של סאונד, וידיאו מפינג, משחקים אינטראקטיביים, אנימציות מהמתקדמות בעולם, נופים תלת מימדיים ועוד יוצאים המבקרים במאורות למסע טכנולוגי חדשני להכרת 6 תחנות בחייו של העם היהודי. כל תחנה במרכז החדש מספרת סיפור אחד ברצף ההיסטוריה של העם היהודי: בריאת העולם, אוהל שרה ואברהם, מעמד הר סיני, סיפור מעגל החיים היהודי, שולחן השבת, הכותל המערבי הוירטואלי ולסיום, תחנה חדשה במרכז בה מסכמים המבקרים את המסע בחידון אינטראקטיבי תחרותי.

משך הביקור במרכז כשעה וחצי, לתאם הגעה מראש.

מתי? אוגוסט: 11:00-18:00, סגור בשבת וחג.

איפה? רח' אגת שבו 11 אשדוד.

עלות: ילד/מבוגר 35 ₪.

לפרטים נוספים: טל' 053-4707143 הזמנת כרטיסים באתר בלבד.

תהנו...

מאת שרית יוכפז -החיים הטובים. צרכנות ולייף סטייל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה