Translate

יום שלישי, 4 בינואר 2022

בין גל קורונה אחד לאחר, בעולם החקלאי נערכים כבר לאירוע הגדול של שנת 2022 – תערוכת אגרומשוב.מאת: שרית יוכפז

 



נערכים לעתיד: תערוכת אגרומשוב 2022 תתקיים בסימן

חדשנות בחקלאות והפיכת הרפורמה מאיום להזדמנות!



בין גל קורונה אחד לאחר, בעולם החקלאי נערכים כבר לאירוע הגדול של שנת 2022 – תערוכת אגרומשוב ומושבים מקצועיים בתחומים הבוערים על סדר היום של החקלאות הישראלית. בעידן הקורונה ובצל הרפורמות המציבות אתגרים גדולים בפני החקלאי הישראלי, לתערוכה ולמושבים משמעות כבירה. האירוע מתקיים מידי שנה, הפעם תתקיים תערוכת אגרומשוב בפעם ה 31, בתאריך 14-15.6.2022, ההרשמה החלה!

תערוכת אגרומשוב מזמינה לחוויה יוצאת דופן של חקלאות ישראלית במיטבה ורשימה ארוכה של חידושים כאשר התערוכה צפויה להתקיים גם השנה בבירת ישראל- ירושלים. במסגרת התערוכה שתימשך יומיים יתקיימו מושבים מקצועיים על הנושאים החקלאיים הנמצאים על סדר היום כאשר הנושא שיוביל את האירוע הינו חדשנות בחקלאות הישראלית והפיכת הרפורמה מאיום על החקלאות והחקלאי, להזדמנות והתחדשות.

בתערוכה יוצגו לציבור הרחב פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'. במסגרת אגרומשוב 2022 תתקיים פעילות 'שולחנות עגולים' בתחומי החקלאות השונים, פעילות שהחלה בוועידת ישראל לחקלאות וזכתה להצלחה כבירה וכעת תמשך גם באגרומשוב 2022. כמו כן האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "גם בעידן הקורונה אנחנו שומרים על הגחלת וממשיכים לקיים את האירועים המשמעותיים לחקלאי הישראלי והחקלאות שלנו. תערוכת אגרומשוב בשנת 2021 הייתה האירוע החקלאי הראשון בעידן הקורונה וגם השנה נמשיך במסורת זו השנה ה 31 עם התערוכה המובילה והמקצועית בישראל בתחום החקלאות כאשר המטרה היא גם להציג את החידושים והפיתוחים ולייצר עסקאות בין החקלאים וגם לקיים דיונים מקצועיים ולקדם את החקלאות הישראלית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה