Translate

יום שני, 4 בינואר 2021

חדש חדש חדש: טיול מודרך חינמי ועצמאי בגינות הקהילתיות של ירושלים! מאת שרית יוכפז

 טיול מודרך חינמי ועצמאי בגינות הקהילתיות של ירושלים! מאת שרית יוכפז

לא תאמינו מה אפשר לעשות ב-1,000 מטר מהבית!

יש לכם פיסת אדמה קטנה בקרבת מקום המגורים שלכם? - בואו לראות כיצד להפוך אותה לגן עדן של ממש!

הסיפור מתחיל מפה  https://www.gobeetravel.com/product/ginot-jlm/


בירושלים קיימות כיום כ-70 גינות קהילתיות ב-16 שכונות ברחבי העיר. גינה קהילתית קמה מתוך התארגנות של הקהילה המקומית למען קידום איכות החיים. הגינה מוקמת ומתוחזקת בשיתוף הקהילה ולמענה, משלבת בין אוכלוסיות שונות ופתוחה לכולם. הגינה מאפשרת יצירה וחיזוק של הקהילה ומאפשרת גישה מיידית לטבע, חיזוק הקשר לאדמה וחיים מקיימים בעיר כמו גם מפגש בין אוכלוסיות שונות והפיכת שטחים מוזנחים לבוסתנים. בגינות שלל צמחי תבלין, ירקות העונה, עצי פרי ופינות ישיבה. חוויה של עבודת האדמה, יצירה משותפת, חברה ותרבות.

 

BeeTravel – תוכן, דרך חוויה - היא חברת טיולים ותיקה שפיתחה בשנה האחרונה (עוד לפני פרוץ הקורונה לחיינו) ממשק של סיורים מודרכים עם הנייד.

החברה התגייסה ליוזמה לצלם ולהשיק סיור חינמי בגינות הקהילתיות מתוך רצון לתרום את חלקה לקהילה באמצעות חשיפת מיזם שבאמת משפר את החיים של כולנו, מאוד מתאים לתקופה הנוכחית וחושף מסלולים קרובים לבית שאינם במסלולי הטיול הסטנדרטיים. BeeTravel – תוכן, דרך חוויה מממנת בעצמה את כל הפקת הסיור ואחזקתו בפלטפורמה. לחברה סיורים נוספים בממשק זה, ברחבי הארץ ובתשלום.

 

סיור עצמאי הוא סיור שמתקיים באמת ובשטח. מדריך הטיולים עצמו לא באמת נמצא בשטח עם המטייל, אלא המטייל הולך בעקבות ההמלצות והניסיון של המדריך, בזמן ובמקום שנוחים למטייל.

הממשק קל מאוד לשימוש, מתאים מאוד לבודדים וזוגות, משפחות עם ילדים וקבוצות בקפסולות, כמתנה למקומות עבודה ועוד.

הסיורים מתוכננים ומוגשים על ידי אנשי מקצוע, מעניקים ידע, חוויה ותוכן מובנים ומתווכים את האתרים שנבחרו למטייל הפרטי, כך שאפשר לטייל במקום, בזמן ובתחומי העניין האישיים ללא התקהלות או מפגש עם אנשים מחוץ לקפסולה המיידית.

הסיורים מתקיימים בהנחיית מורי דרך, שחקנים או אנשי קולינריה ידועים כמו גיל חובב, רפי כפיר, דודו חיות, דורון יושע עצמו, אמיר צבי, שוקי היידו שירלי קייזר-סוטון , מיכל קרק, מוטי בר לב, עמיר אבידר ורבים נוספים.


בין הסיורים המוצעים באתר כעת ובתשלום: שוק מחניודה בירושלים, שוק הכרמל ושוק לוינסקי בת"א, סיור גרפיטי בפלורנטין, סיור בעקבות נשים, סיור על התפתחות הרפואה, שכונות חרדיות, עכו, נצרת, משחקי חפש את המטמון ועוד.

מחיר סיור רגיל הוא 99 ₪ בלבד – ובהחלט אפשר לרכוש רק אחד עבור כל המשפחה, והוא זמין לשבועיים – כך שיש זמן להכין את הטיול עם בני המשפחה הקטנים יותר.

ניתן להתרשם ולרכוש את הסיורים באתר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה