Translate

יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

המותג פאולנר מביא לישראל את בירת האוקטוברפסט הרשמית על מנת שחובבי הבירות יוכלו לציין את פסטיבל האוקטוברפסט גם בזמן הסגר/ מאת שרית יוכפז

  



PAULANER Oktoberfest Bier 2020

המותג פאולנר מביא לישראל את בירת האוקטוברפסט הרשמית על מנת שחובבי הבירות יוכלו לציין את פסטיבל האוקטוברפסט גם בזמן הסגר

 

פסטיבל הבירה הגדול בעולם, האוקטוברפסט, אשר התארח בששת השנים האחרונות בישראל, לא יתקיים השנה בשל הקרונה, אך למרות זאת, בירת פאולנר הרשמית של הפסטיבל תחל להימכר בימים הקרובים בישראל על מנת שחובבי הבירות יוכלו לציין את פסטיבל האוקטוברפסט גם בזמן הסגר

 

חגיגות האוקטוברפסט בישראל ובעולם אמנם לא יתקיימו השנה, אך מותג הבירה פאולנר בכל זאת מביא במיוחד את בירת האוקטוברפסט הרשמית לישראל, הבירה המקורית מפסטיבל האוקטוברפסט המתקיים מדי שנה במינכן אך בוטל השנה בשל הקורונה.

 

פאולנר אוקטוברפסט היא בירת לאגר בהירה עם 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה בווארית מובחרת, קלה לשתייה ומרווה במיוחד. הבירה עשויה בתהליך בישול איטי במיוחד הנמשך מספר חודשים ממרץ ועד אוגוסט. היא מבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור פסטיבל האוקטוברפסט ולכבוד מיליוני המעריצים שרק מחכים לה.

 

את בירת פאולנר ניתן למצוא בבקבוק 500 מ"ל ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, חנויות האלכוהול

מחיר מומלץ לצרכן: 10-15 ש"ח

 

אודות אוקטוברפסט

פעם בשנה מתקיים במינכן, גרמניה פסטיבל הבירה הגדול בעולם, אוקטוברפסט. לחגיגות הפסטיבל מגיעים מכל רחבי העולם מיליוני אנשים, חובבי בירה ותיירים.

PAULANER הינה נותנת החסות הראשית לפסטיבל מזה שנים רבות. החגיגות נערכות כל היום והלילה וכמויות הבירה שנמזגות מגיעות למיליוני ליטרים, ומיליוני מבקרים המשתתפים בטקס ייחודי לפתיחת ברז הבירה הראשון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה