Translate

יום שני, 5 באוקטובר 2020

מעצב העל, ראלף לורן, מציין 20 שנה לתוכנית PINK PONY, היוזמה הפילנתרופית העולמית של החברה במלחמה בסרטן/ מאת: שרית יוכפז



צילום חו"ל 

 

לקראת חודש המודעות לסרטן השד, החל בחודש אוקטובר משיק ראלף לורן את קמפיין

More Conversations, More Love"” הכולל את קולקציית PINK PONY עם פריטים במהדורה מוגבלת.

ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע בישראל.

 

למעלה מ- 30 שנה בית האופנה ובראשו המעצב ראלף לורן מחויבים להעלאת המודעות במאבק בסרטן. בשנת 1989 לאחר שחברתו הקרובה ועורכת האופנה בוושינגטון פוסט, נינה הייד, אובחנה כחולה בסרטן השד, התחייב ראלף לורן למקד את מאמציו הפילנתרופיים בשיפור הטיפול הניתן לחולים במחלה, בגיוס תרומות למחקר ובהעלאות המודעות הציבורית.

בין פעולותיו הרבות הקים לורן את מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד בג'ורג'טאון, לומברדי.
בשנת-2000 נוסדה יוזמת 
PINK PONY (הפוני הוורוד), התוכנית הפילנתרופית העולמית של החברה המוקדשת להוביל את המודעות למלחמה בסרטן.  משימתה של היוזמה היא לצמצם פערים בטיפול בסרטן, להוביל את המאבק למציאת תרופה ולסייע להבטיח טיפול איכותי. ב- 2003 הוקם מרכז ראלף לורן לטיפול בסרטן בשותפות עם מרכז הסרטן המוביל במדינה- 'ממוריאל סלואן קטרינג' בניו יורק במטרה לצמצמם פערים בריאותיים ולספק אבחון וטיפול לכל מי שזקוק לכך.

השנה, במלאת 20 שנה ליוזמת ה-PINK PONNY וכדי לחגוג ציון דרך משמעותי זה, החברה מציגה לראשונה את קמפיין “More Conversations, More Love
כוכבי הקמפיין הם שורדי סרטן, 30 איש מרחבי העולם שחולקים את המסע האישי שלהם כדי לעורר דיאלוג על ריפוי, תקווה, הישרדות וכיצד האהבה היא שפה אוניברסאלית.
ביניהם ניתן למצוא את זוכה מדליית הזהב האולימפית חמש פעמים נתן אדריאן, המעומדת לשעבר לממשלת מרילנד וקונגרס מאיה רוקימור קאמינגס, השחקנית והזמרת הקוראינית קריסטל יונג ורבים אחרים.

הקמפיין הייחודי כולל השקת קולקציה המורכבת ממבחר פריטים של בית האופנה המיוצרים במיוחד בפלטת צבעים נקיים של ורוד, כחול נייבי, לבן ואפור.

100% מההכנסות של חולצת הטי-שרט הורודה עם הסלוגן LIVE/LOVE ו- 25% ממכירת יתר הפריטים בקולקציית PINK PONNY ייתרמו לעמותת אחת מתשע בישראל.

עמותת אחת מתשע היא גוף ללא כוונת רווח, היא אינה נתמכת ע"י הממשלה ומתקיימת מתרומות בלבד.  פעילותה העיקרית של העמותה בקידום המודעות לסרטן השד והחשיבות בגילוי המוקדם

 

של המחלה. מדי שנה מצטרפות 5,400 נשים למעגל החולי. העמותה מעניקה ליווי ותמיכה לנשים שחלו בסרטן השד ולבני משפחותיהן ופועלת לשינוי מדיניות חקיקה בישראל.

 

טווח המחירים  של הפריטים בקולקציה:

כובעים 159 ₪

בגדים 290-1490 ₪

הקולקציה תגיע בימים הקרובים ותמכר באתר פקטורי 54


לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד, מותג החשמל הגרמני Fakir תורם מכלל הכנסות מכירת מוצריו הוורודים לעמותות המקדמות מחקר ומודעות לדרכי טיפול ומניעת המחלה

 

בימים בהם מרכז תשומת הלב מוקדשת למלחמה במגיפה אחרת, קל לשכוח מגיפה שקטה שגובה לא פחות חיים – סרטן השד. מחלה שבארה"ב לבדה גובה כמעט 50,000 נפטרות מידי שנה, ובממוצע 1 מתוך 8 נשים תאובחן כחולה בה.

 

בשנים האחרונות הצטרפה גם ישראל לחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד שמטרתו לקדם מודעות לאימוץ אורח חיים בריא בקרב נשים, כמו גם חשיבות האיתור מוקדם – שמסייעים להציל חיים. 

 

לרגל ציון חודש מיוחד זה, מצטרף מותג החשמל הגרמני – Fakir למאמץ ההסברה והמחקר, ותורם 5% מכלל הכנסות המותג על מוצרים ורודים לעמותות בינלאומיות המקדמות את המחקר, ההסברה והמודעות למניעה ואיתור מוקדם.

 

בין מוצרי החשמל הוורודים של המותג ניתן למצוא מוצרי מטבח כמו קוצצים, סט בלנדר, קומקומים חשמליים, מצנמים, טוסטרים ומיקסרים. כמו כן מכשירי עיצוב שיער, מגהצים ועוד – כולם בגווני וורוד ובעיצוב חכם.  

 

את מגוון מוצרי המותג ניתן להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ובאתר: gladiator.org.il


מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה