Translate

יום שלישי, 25 בפברואר 2020

לרגל יום האישה הבינלאומי אתר הביוטי GUILTY יקיים את האירוע המרכזי של יום האישה בנתיבות: מאת שרית יוכפז

אתר הביוטי GUILTY יקיים את האירוע המרכזי של יום האישה בנתיבות:
אירוע מנטורינג להעלאת המודעות והשיח בנושא עוצמה נשית בקרב נשות נתיבות והסביבה,
שייערך בהתנדבות של כל המשתתפים!

האירוע ייערך בשיתוף עם הוועדה לקידום מעמד האישה ועיריית נתיבות לכ-600 נשים, ויכלול פאנלים ייחודיים והרצאות בנושא פיתוח יכולות בקרב נשים וסיפורי עוצמה נשיים של משפיעניות מובילות, נשות תקשורת מנצחות ואושיות העסקים של ישראל.

דוד סער - ישראל בידור, מורן טרסוב וג'וזף סטאר, חלי ממן - מייסדת רשת קבוצות תמיכה להרזיה, ד"ר מוניקה אלטמן מרופאות העור המובילות בישראל, הדוגמנית אושיית הרשת לירז אסייג, גלית דובין מנהלת מועדון הכרטיסים של בנק הפועלים, קארין טרזה  - מנהלת הדיגיטל העולמית של OFRA COSMETICS, שרה סידס יזמית לייב א מארק, אומן האיפור ירין שחף, אושיית הרשת והסטנדאפיסטית מירנושקה, יאנה פרוביז היוטיוברית יוצרת התוכן ובעלת מותג איפור.

הכלים, העוצמות, הסיפורים וההשראות יוקדשו כתרומה לנשות הקהילה וישמשו להן כנפיים של עוצמה לייצר שינוי חיובי בחיים! האירוע יתקיים תחת הסלוגן #עכשיו_הזמן_שלך
מוצ"ש ה-7.3.2020 בשעה 19:30 במשכן פיס לאמנויות הבמה, נתיבות

לדברי מיכל אלבז, בעלים ומנכ"לית אתר הביוטי GUILTY ויוזמת הפרוייקט בשיתוף עם גליה תורן חן : "אני גאה להיות חלק מפרוייקט חשוב כל כך, שעתיד להוביל נשים מכל המגזרים והגילאים להצלחה עסקית ותקשורתית בנתיבי החיים השונים. מטרת האירוע, שכל המשתתפים בו נרתמו בהתנדבות מלאה, היא לתמוך בנשות נתיבות והסביבה, תוך שיתוף סיפורי ההצלחה השונים במגוון הרצאות ופאנלים, שיקנו ביטחון לכל אישה באשר היא למצוא את היכולות להתפתח ולהתקדם".

אתר הביוטי GUILTY יקיים את האירוע המוביל של נתיבות והסביבה לקראת יום האישה 2020.
במסגרת האירוע, יחד עם קהילת האתר ובשיתוף עם עיריית נתיבות והוועדה לקידום מעמד האישה, יזמה מיכל אלבז, הבעלים ומנכ"לית האתר, את האירוע השנתי המרכזי ליום האישה של נתיבות שיתקיים במוצ"ש ה-7 במרץ 2020.

האירוע יתקיים בנתיבות במטרה לתמוך ולהעלות את המודעות והשיח בנושא עוצמה נשית בקרב נשות הדרום ולתמוך בקהילת הנשים בפריפריה   נתיבות והסביבה, וייערך בהשתתפות משפיעניות מובילות, נשות תקשורת מנצחות ואושיות העסקים של ישראל.


הכלים, העוצמות, הסיפורים וההשראות יוקדשו כתרומה לנשות הקהילה וישמשו להן כנפיים של עוצמה לייצר שינוי חיובי בחיים! #עכשיו_הזמן_שלך
בימנו כל אישה שמחליטה להשפיע יכולה להצמיח כנפיים עבור עצמה ועבור אחרות.

באירוע תינתן חבילה מוצרים מפנקת בשווי של כ-550 ₪ לכל משתתפת, ממיטב מותגי הטיפוח והאיפור.

האירוע יתקיים במוצאי שבת ה-7.3.2020 בשעה 19:30 במשכן פיס לאמנויות הבמה נתיבות, רחוב הגפן 1.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה