Translate

יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

חגיגית סוכות בקניון TLV. ובקניוני G הכניסה בחינם. מאת: שרית יוכפז

ההשתתפות בחינם
בין התאריכים: 8-10.10
בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00
קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א

3 שעות חניה חינם
חגיגית סוכות בקניון TLV:
4 מתחמי פעילויות מיוחדים לילדים של כוכבי הילדים האהובים ביותר: סמי הכבאי, הלו קיטי, מטוסי על וברבי.

בין התאריכים: 8-10.10
בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00
ההשתתפות בחינם

ü     מתחם הכבאים של סמי הכבאי-  במתחם הילדים יוכלו ללמוד את חוקי הבטיחות בשטח באמצעות השתתפות במסלול מכשולים אטרקטיבי בסיומו ייקבלו תעודת כבאי צעיר של סמי הכבאי.
ü     מתחם היצירה של הלו קיטי- במתחם ייהנו הילדים מסדנאות יצירה ססגוניות בהשראת האייקון האהוב הלו קיטי.
ü     מתחם מטוסי על- במתחם יצירה מיוחד המורכב מ הכוכבים הכי אהובים בטלוויזיה, יכינו הילדים קישוטים לחדר ולסוכה – דגלונים, שרשראות ושאר אלמנטים של קישוט.
ü     מתחם הפינוקים של ברבי- במתחם הססגוני ייהנו הילדים מחגיגה של ממש עם ברבי. הילדים יוכלו להתאפר להתקשט בעצמם. במתחם היוקרתי, תתארח מאפרת ציורי פנים צבעוניים ומנצנצים!

בתאריך 10.10.17 בשעה 17:30- ייערך בקניון מופע ייחודי לילדים עם מטוסי העל, יגיעו לקניון להפעלה ייחודית חגיגית וקצבית סובבת עולם.
כמו כן, בובת ענק של הלו קיטי תסתובב ותצטלם עם הילדים בזמן הפעילות בין השעות 16:00-19:00 – הפתעות נוספות צפויות


קניון  TLV גאה להציג את הפעילות האולטימטיבי לחופשת הסוכות – 4 מתחמי פעילויות מיוחדים לילדים של כוכבי הילדים האהובים ביותר: סמי הכבאי, הלו קיטי, מטוסי על וברבי.

בין התאריכים: 8-10.10 בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00, ייהנו הילדים ממספר מתחמים: מתחם הכבאים של סמי הכבאי-  במתחם הילדים יוכלו ללמוד את חוקי הבטיחות בשטח באמצעות השתתפות במסלול מכשולים אטרקטיבי בסיומו יקבלו תעודת כבאי צעיר של סמי הכבאי. מתחם היצירה של הלו קיטי- בתחם ייהנו הילדים מסדנאות יצירה ססגוניות בהשראת האייקון האהוב הלו קיטי.
מתחם מטוסי על- במתחם יצירה מיוחד המורכב מ הכוכבים הכי אהובים בטלוויזיה, יכינו הילדים קישוטים לחדר ולסוכה – דגלונים, שרשראות ושאר אלמנטים של קישוט. מתחם הפינוקים של ברבי- במתחם הססגוני יהנו הילדים מחגיגה של ממש עם ברבי. הילדים יוכלו להתאפר להתקשט בעצמם. במתחם היוקרתי, תתארח מאפרת ציורי פנים צבעוניים ומנצנצים!

בתאריך 10.10.17 בשעה 17:30- ייערך בקניון מופע ייחודי לילדים עם מטוסי העל, יגיעו לקניון להפעלה ייחודית חגיגית וקצבית סובבת עולם. כמו כן, הלו קיטי תסתובב ותצטלם עם הילדים בזמן הפעילות בין השעות 16:00-19:00

קניון TLV המצוי בין הרחובות החשמונאים וקרליבך, מתפרס על פני 33,000 מ"ר, עוצב בסטנדרים בינלאומיים וכולל כ- 180 חנויות ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל הנחשקים. הקניון מרכז בתוכו תחת קורת גג אחת את כל הקטגוריות, כגון, הלבשה, ספורט, הנעלה וטיפוח, של מותגי יוקרה ומותגים אהובים הפונים לקהל הרחב, ביניהם גם חנויות דגל בלעדיות בישראל.
קניוני G בראשון לציון, יבנה ותל אביב מציעים מגוון פעילויות לילדים וכל המשפחה במהלך חול המועד סוכות

בין הפעילויות המוצעות: מתחמי פעילות חווייתיים בכיכובה של בת הים הקטנה, מיני לונה פארק עם מכוניות ממונעות בדמות חיות, הופעה של "ישראל והגיטרה" והצגות ילדים פופולריות "פיטר פן" ו-"עוץ לי גוץ לי" מבית בים בם בום

הכניסה חופשית לקהל הרחב!



מתחם סינמה סיטי ראשון לציון

 מציע במהלך חול המועד סוכות מתחמי פעילות חווייתיים בכיכובה של בת הים הקטנה עם מגוון פעילויות בהפעלת שחקנים

הפעילויות יכללו: סדנת יצירה להכנת שרשראות צדפים וציור על חלוקי נחל, ארמון אלמוגים של טריטון מלך הים, בית ספר לנסיכים ובנות הים ומתחם סלעים בו בת הים הקטנה תשיר לילדים

הפעילות תתקיים בחול המועד סוכות בימים א'-ג' בתאריכים:
8-10/10/17, בין השעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00

חוויה ממעמקי הים במתחם G סינמה סיטי ראשל"צ: מתחם G סינמה סיטי ראשון לציון מציע במהלך חול המועד סוכות את מתחמי פעילות חווייתיים בכיכובה של  בת הים הקטנה עם מגוון פעילויות. הכניסה חופשית לקהל הרחב !

מתחמי הפעילות יכלול:
·        הארמון של טריטון מלך הים – בארמון המפואר העסוי מאלמוגים הילדים יפגשו את טריטון מלך הים.
·        בית ספר לנסיכים ובנות הים – הילדים ילמדו איך להיות נסיכים ובנות ים.
·        השיר של בת הים הקטנה – במתחם המעוצב בין הסלעים הילדים יפגשו את בת הים הקטנה שתשיר להם בקולה המיוחד שיר ממעמקי הים.
·        סדנת יצירה פלאונדג – סדנת יצירה שכולה ים. הילדים יכינו שרשראות מצדפים ויציירו על חלוקי נחל.

פסטיבל בת הים הקטנה יתקיים במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון בחול המועד סוכות בימים א'-ג' בתאריכים: 8-10/10/17, בין השעות: 11:00-14:00.



קניון יבנה מציע מגוון פעילויות לילדים במהלך חול המועד סוכות

במהלך חול המועד סוכות בתאריכים 8-9/10 בין השעות 11:00-19:00  קניון G יבנה יציע מיני לונה פארק עם מכוניות ממונעות בדמות חיות, רכבת שתסע ברחבי הקניון ודוכני פופקורן ושערות סבתא 

בנוסף, קניון G יבנה מציע במהלך חול המועד סוכות ב-10/10 בשעה 12:00 הופעה של "ישראל והגיטרה"


קניון תל ברוך (מיקדו סנטר) בתל אביב מציע במהלך חול המועד סוכות הצגה לילדים

ביום שני ה-9/10 בשעה 11:00 קניון G  תל ברוך בתל אביב יארח את הצגת הילדים הפופולרית "פיטר פן" מבית בים בם בום



קניון צמרת בתל אביב מציע במהלך חול המועד סוכות הצגה לילדים

ביום שלישי ה-10/10 בשעה 12:00 קניון G  תל ברוך בתל אביב יארח את הצגת הילדים הפופולרית "עוץ לי גוץ לי" מבית בים בם בום

מומלץ.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה