Translate

יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

"Chatlist" הסטארטפ החדש שהולך לשנות את שוק הדירות להשכרה בתל אביב! http://chatlistapp.com מאת: שרית יוכפז



"Chatlist"
הסטארטפ החדש שהולך לשנות את שוק הדירות להשכרה בתל אביב!

צ'אטליסט הינה פלטפורמה חדשה ליצירת קשר בין בעל נכס למחפש נכס
כאשר היעד העתידי הוא להתרחב גם לתחומי מסחר נוספים כגון: רכבים, חיפוש שותפים לדירה, ביטוחים ועוד.

להבדיל מלוחות מודעות, צ'אטליסט אינה מפרסמת את נכסיה כרשימה ארוכה ומסורבלת. פרסום המודעה מופיע בתוך כרטיסייה מסודרת, כאשר מחפש הנכס יכול לדפדף בין  הכרטיסיות ולבחור לסמן אותן כאמור ב"לייקאו לסנן המודעות שהוא סימן בלייק יובילו לצ'אט באופן מיידי וישיר עם בעל המודעה, מפרסם הדירה.קהל היעד הרלוונטי לאפליקציה הוא כל מי שמחזיק בנכס בתל אביב ומעוניין לפרסם אותו להשכרה- בין אם הוא בעל הנכס, מתווך הנכס או דייר שמחפש שותף או מחפש שוכר שיחליף אותו.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
לאפליקציה ערך מוסף אדיר לבעלי הנכסים בכך שממקסמת את הסיכויים שלהם לסגירת עסקה

 
ויתרונות רבים לפרסום בפלטפורמה ייחודית על פני לוח מודעות.השימוש באפליקציה החדשה מביא אתו יתרונות רבים לבעל הנכס כמו האפשרות לשלוח הודעת תפוצה לכל רשימת הצ'אט שלו ובכך לשמר את לקוחותיו ואפילו להחזיר לקוחות אבודים.
האפליקציה מקלה משמעותית על בעל הנכס לתקשר עם לקוח פוטנציאלי וגם לנהל את נכסיו במידה וזה המקצוע שלו (מתווך) או שיש בבעלותו יותר מנכס אחד
 ולמרות החדשנות והיצירתיות, בסופו של דבר ההתנהלות באפליקציה זהה להתנהלות בוואטסאפ ולכן מאוד טבעי למשתמש להתמצא בה.

האפליקציה תצא בגרסתה הראשונה בתחום שכירות הדירות ותחול על העיר תל אביב בלבד

וניתנת להורידה ב App store-  .

בהמשך תושק הגרסה השנייה של האפליקציה- שכירות דירות ארצית
  ולאחריה גרסה נוספת שאליה יצורפו גם דירות למכירה וגרסאות הנוגעות לתחומי מסחר נוספים מלבד נדלן.
המיזם החדש ילווה בפרסום בהשקעה של כ-שני מיליון שקלים במדיות השונות בפרסום דיגטלי אגריסיבי
 ופרסומות ויראליות שירוצו ברשתות החברתיות וביוטיוב.תשדירים ופרסום בתחנות הרדיו :רדיוס ורדיו לב המדינה ובנוסף פרסום בשלטי חוצות הפרוסים בתל אביב
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
קישור להורדה דרך האנדרואיד :

קישור להורדה דרך האייפון:

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
שרית יוכפז עם אליקו שדרן הרדיו במסיבת עיתונאים

נספח :
אין זה סוד שקשה לחפש דירה בתל אביב. לצד עליית המחירים המסחררת, החיפוש עצמו הפך לסיפור מההפטרה: שיטוט אינטרנטי בלוחות המודעות לרוב מסורבל ולא נוח, ואילו האלטרנטיבה השנייה בדמותן של קבוצות הפייסבוק, הפך מזמן לזירת קרב עקובה מאינבוקסים נואשים.
לכן אין זה מפתיע שיום אחד תקום יוזמה כמו אפליקציית Chalist, המעוניינת לטרוף את הקלפים מחדש בכל הנוגע לחיפוש דירות. האפליקציה, אשר זכתה לכינוי "הטינדר של הדירות" , בעלת קונפסט די פשוט: אדם אשר מחפש לשכור דירה נכנס ל-Chatlist, פותח בקלות פרופיל משתמש ומתחיל לסייר בדירות המוצעות באפליקציה תוך כדי סימון פילטרים מתאימים (עם/בלי תיווך, אזור רצוי, מספר חדרים וכדומה). ברגע שהוא סימן דירה מסוימת, כמו בפריטים השמורים בכל אתר שופינג, הוא יכול להתכתב ישירות עם בעל הנכס ממש כמו בווטצאפ המוכר לכולנו, רק שבמקרה הזה תמצאו אפשרות לשיתוף נכס בנוסף לשיתוף איש קשר.
במידה ודירה כבר אינה רלוונטית היא יורדת מהפיד - כך שלשמוע "לא רלוונטי" הוא לא דבר שבשגרה. עד לפה מגניב? אכן כן, אבל מעבר לוייב הקול והמרענן שמביאה איתה האפליקציה, אם נעמיק בה נוכל לראות שהיא מביאה איתה ערך מוסף בלתי רגיל לבעלי דירות ומתווכים בנוגע למקסום הסיכויים שלהם להשכיר את הדירה.
אחד היתרונות הבולטים של האפליקציה היא שימור לקוחות של בעלי דירות ומתווכים ע"י הודעות תפוצה. כך נוצר מצב שאם הדירה שחפצתם בה חזרה לשוק, בעל הדירה מעוניין להציע לכם נכס אחר, להוריד במחיר הדירה או אפילו רהיטים למכירה - אתם הראשונים לדעת.
"למצוא דירה בתל אביב הפך כמעט לבלתי אפשרי ו-
Chatlist הופך את החיפוש לנעים וקליל", אומרת קרן גולץ, מנכ"לית ומייסדת האפליקציה. "אם פעם היו לוחות מודעות פיזיים או מודעות בעיתון, כיום ניתן לראות שהפלטפורמות האלה העתיקו את עצמן לאינטרנט. הרעיון עדיין ענתיקה אך מתקיים בעולם המודרני. זאת אותה גברת מתישה בשינוי אדרת".
בשונה מאתרי המודעות המציעים פילטור בעייתי או קבוצות הפייסבוק שאינן מציעות פילטור כלל - מערכת הפילטור של Chatlist מתאימה את עצמה לבקשת הגולש וחוסכת לו דפדוף של שעות. עפ"י גולץ הפיתוח הבא של האפליקציה הוא חיפוש שותפים. "זה כבר ממש יהיה כמו טינדר", היא צוחקת.
ובאשר למשכירי הדירות, גם להם מצפה הקלה משמעותית: "מעגלי הלקוחות יעלו, לא יהיו יותר הצקות כאשר דירה לא רלוונטית משום שלא מפורסמים מספרי הטלפון שלהם וישנה אופציה נוחה להיכרות מוקדמת עם האדם שאתם עומדים מולו".
מה עוד שהאפליקציה מציעה תיעדוף מודעות בצורה הרבה יותר ספציפית ויעילה לבעל נכס המפרסם.
בעוד שלוחות המודעות מציעות את האופציה להדגיש או "להקפיץ" את המודעה של בעל הנכס, צ'אטליסט תציע שליחת פושנוטיפיקיישן למחפשי הדירות שרלוונטיים בדיוק לבעל הנכס המוביל אותם ישירות למודעה שהוא פרסם, וזה רק חלק קטן מהרבה אפשרויות יצירתיות שפותחו באפליקציה כדי להביא לנו את הדרך הקלה למצוא את הכלה
J


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



קרן גולץ , 29 , נולדה בצפון בקריות .
בשנת 2013 סיימה בהצטיינות תואר ראשון במשפטים במכללה האקדמית נתניה.
ובאותה השנה התחילה התמחות במחלקת לטיגציה לסימני מסחר אצל ראש לשכת עורכי הדין בדימוס- ד"ר שלמה כהן.לאחר מכן עבדה במשך שנתיים בפלילים במשרד עורכי הדין של בני נהרי.
בשנת 2015 הפכה משכירה לעצמאית .
קרן פיתחה עסק עצמאי  "נדלידהמייצר לידים לחברות נדל"ן ועבדה במקביל בתיווך ושיווק עסקאות נדל"ןבמקביל ל"נדליד", פיתחה קרן  את האפליקציה צ'אטליסט.
קרן היא רעייתו של איש העסקים אבי בן בסט מבעלי רדיו לב המדינה .

צילום: ניר פקין , יחצ

תגובה 1: