Translate

יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה "מילק אנד האני" מציעה סיורים מרתקים וייחודיים בעקבות תהליך הייצור של הוויסקי הישראלי הראשון במהלך חול המועד סוכות מאת: שרית יוכפז



מרכז המבקרים של "מזקקת מילק  אנד האני", מזקקת הוויסקי הראשונה 
בישראל, מזמין את חובבי האלכוהול לבלות את חול המועד סוכות באופן 

שונה וייחודי- סיור חוויתי בעקבות הנוזל המוזהב- הוויסקי הישראלי 
הראשון.
מרכז המבקרים מציע 2 סוגי סיורים הכוללים גם טעימות מודרכות של תוצרי המזקקה ומוצרים שבתהליך עבודה:
סיור בסיסיהסיור מקיף את כל תהליך הייצור וכולל את הטיפול במים, טחינה במגרסה עתיקה, בישול ותסיסה במכלים שנבנו והותאמו בלעדית למילק אנד האני, דודי הזיקוק הייחודיים – אחד שנבנה במיוחד עבור המזקקה והשני, ענתיקה בעל סיפור פתלתל שהגיע לישראל בדרך מפתיעה. התזקיק עובר לחביות המאוחסנות בחדר החביות – קודש הקודשים של המזקקה. כמובן שאי אפשר לבקר במזקקה בלי לשתות, ובסיום הסיור מחכה למבקרים טעימה מודרכת מתוצרי המזקקה, כולל טעימה ממהדורות מוגבלות. הסיור כולל 3 טעימות.
 סיור מורחב – כולל בנוסף גם כניסה לחדר החביות וטעימה ישירות מהחבית. הסיור כולל סה"כ חמש טעימות ובסיומו מקבלים במתנה את כוס הטעימות המיוחדת.
קצת אודות התזקיקים וחומרי הגלם
ניו מייק- תזקיק דגנים לא מיושן שמהווה את הבסיס לוויסקי - מומלץ לשתייה כמו שהוא, עם מעט מים, שפותחים את התזקיק ומעצימים את הטעמים, או בקוקטיילים. הניו מייק של מילק אנד האני מזוקק מ-100% לתת שעורה בריטית.  50% אלכוהול.
ג'ין לבנטיני – עשוי מ100% לתת שעורה , ג'ין ייחודי עם תבלינים הנאספים משוק לוינסקי  שנמצא במרחק הליכה מהמזקקה ואופייניים למטבחים הים-תיכוניים, כזעתר, פלפל שחור, קמומיל ולימון. אחרי השרייה של 48 שעות, הג'ין מזוקק בשלישית בדוד נחושת ייעודי בן 250 ליטר ויוצא חלק להפליא. זהו תזקיק עדין, מתקתק ,מורכב ומלא בטעמים. 46% אלכוהול.

לוחות זמנים לסיורי סוכות:
6.10 (יום שישי): 10:00 סיור אנגלית, 12:00 סיור עברית
8.10 (יום ראשון): 11:00 סיור אנגלית, 16:00 סיור עברית
9.10 (יום שני): 11:00 סיור אנגלית, 16:00 סיור עברית, 19:30 סיור מורחב חדר חביות
10.10 (יום שלישי): 11:00 סיור אנגלית, 16:00 סיור עברית
סיור בסיסיו בעלות של 50 ש"ח לאדם ואורך כשעה
סיור מורחב מוגבל ל 12 משתתפים, הינו בעלות של 120 ש"ח ואורך שעה וחצי. 
. הרשמה מראש בלבד בטלפון    03-6320491, בפייסבוק של המזקקה או באתר האינטרנט http://mh-distillery.com/he/visit-our-distillery/
אודות המזקקה:
מזקקת מילק אנד האני היא מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה. במזקקה מייצרים תזקיקים איכותיים ועמלים על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה הראשונה שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בשנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי – בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן – יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם ללא פשרות וללא קיצורי דרך במסע הארוך עד להוצאת הוויסקי: המזקקה זכתה להדרכה, ייעוץ וליווי של ד"ר ג'ים סוואן האגדי המנוח – מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי המתמחה ביישון באקלים חם, ציוד שתוכנן והוזמן במיוחד; חביות שנבחרו בקפידה; ובחירת חומר הגלם הטוב ביותר בנמצא.
The Milk & Honey Distillery


התחיה 16 תל אביב 03-6320491
צילום: ליאור גולסאד
מאת: שרית יוכפז-עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה