Translate

יום שבת, 29 ביולי 2017

ריינאייר משיקה קו חדש יומי מרומא לתל אביב /מאת: שרית יוכפז


בשיתוף משרד התיירות:
ריינאייר משיקה קו חדש יומי מרומא לתל אביב

ריינאייר מרחיבה (27 ביולי) את מגוון הטיסות שהיא מפעילה לתל אביב בחורף 2017 עם קו חדש, בתדירות יומית, מרומא-פיומצ'ינו. הקו החדש מצטרף ל-8 קווי תעופה לתל אביב ו-12 קווים לאילת הפועלים כיום.
לוח הטיסות של ריינאייר לתל אביב בחורף 2017 כולל:
·        8 קווים חדשים - באדן באדן (2 בשבוע), גדנסק (2 בשבוע), קראקוב (2 בשבוע), מילאנו-ברגמו (4 בשבוע), פאפוס (יומי), פוזנן (2 בשבוע), רומא-פיומצ'ינו (יומי), ורוצלב (2 בשבוע).
·        28 טיסות שבועית
·        330,000 נוסעים

לו"ז טיסות החורף החדש של ריינאייר מספק גישה לישראל מרשת של 200 קווי תעופה, עם יותר קווי לואו-קוסט מערים שונות באירופה, כאשר כל העת ריינאייר מפעילה תכנית שיפור ומיטוב השירות, שכוללת עכשיו גם אתר הזמנת חדרים.

המנהל המסחרי של ריינאייר, דיוויד או'בריין אמר: "אנחנו שמחים להרחיב את לוח הטיסות שלנו לתל אביב בחורף 2017, עם טיסה יומית בין תל אביב לרומא-פיומצ'ינו, כתוספת לקווים חדשים שנפתחו מבאדן באדן, גדנסק, קראקוב, מילאנו, פאפוס, פוזנן וורוצלב. 8 הקווים שלנו לתל אביב, לצד 12 קווים לעובדה באילת, מדגישים את המחויבות שלקחנו לקדם את התיירות לישראל, את התחבורה ואת יצירת מקומות העבודה

אנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה עם השר לוין ועם צוותו לפתיחת קווים נוספים בשנים הבאות.
ישראל מפיקה תועלת ממדיניות השמיים הפתוחים, כאשר ישראלים ותיירים לישראל, יכולים ליהנות זו השנה הרביעית מתכנית השיפור התמידית של ריינאייר, הכוללת טיסות המשך, טיסות לטווחים ארוכים של אייר אירופה - הזמינות באתר ריינאייר, וכן מהאתר החדש של הזמנת החדרים – עם עוד הרבה תכניות להמשך. 

לכבוד השקת הקו החדש רומא-ת"א-רומא, אנו מציעים מושבים במחיר 16.99 אירו, וזאת עד לחצות ביום ראשון 30 ביולי. מאחר שיש להניח, כי כרטיסים אלה ירכשו במהירות, מומלץ להיכנס לאתר החברה כדי לא לפספס את ההזדמנות".
שר התיירות יריב לוין אמר: "אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות לענקית התעופה ריינאייר עולה מדרגה כאשר החברה, אשר זיהתה את מגמת העלייה בתיירות לישראל, מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי וממשיכה במגמת פתיחת קווי תעופה חדשים לישראל. כניסתה המשמעותית של ריינאייר לישראל היא חלק מהמהפכה הגדולה שאנו מבצעים בתחום, והיא גם ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. שיפור זה בא לידי ביטוי בעליה של 28 אחוזים בכניסות התיירים מאיטליה לישראל, ובמספרי השיא של כניסות תיירים לישראל מכל העולם שאנו רואים בחודשים האחרונים״.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה