Translate

יום רביעי, 13 ביולי 2016

בקיץ הזה כל המשפחה מבלה ביריד המזרח בנמל תל אביב מאת: שרית יוכפז


                                     צילום:דינה אלפסי מקום 1

בקיץ הזה כל המשפחה מבלה ביריד המזרח בנמל תל אביב
לקראת עונת הקיץ ופתיחת החופש הגדול, ביריד המזרח מזמינים את המשפחות ליהנות ממגוון פעילויות ייחודיות ומהנות המיועדות  הגילאים וכולן ללא תשלום!!!!
עולם אגדות לילדים עם מופעים ופעילויות של האגדות האהובות עלינו
הרקדות לטיניות עם פסלים חיים והקרנת סרטי קולנוע על גדת הירקון
במה פתוחה בטריבונה עם אמנים מובילים- יהלי סובול, ירמי קפלן&ספנסרוסו, חמי רודנר ופיטר רוט
אופרה ישראלית לכל המשפחה במחווה לגדולי הזמר העברי תחת כיפת השמיים
*הכניסה חופשית*

שם האירוע: קיץ מהאגדות ביריד המזרח
הסבר: קיץ מופלא מהאגדות ביריד המזרח בחודשים יולי אוגוסט. הורים וילדים מוזמנים לבוא ולפגוש את זהבה ושלושת הדובים, לחפש את פלוטו הכלב, להכיר את דורותי מהקוסם מארץ עוץ  וליהנות ממיטב הקלאסיקות האהובות על הילדים במופעים מיוחדים. 
לפני כל מופע תתקיים פעילות מיוחדת לילדים ואף תוקם שדרת פסלים חיים ודמיות מהאגדות ביניהם: פיטר פן, כיפה אדומה, סינדרלה. כמו כן,  מתחם סדנאות להורים ולילדים: הכנת חרבות ואבק פיות לפיטר פן וטינקרבל ועוד. לאחר מכן יתקיימו המופעים שיחלו בשעה 18:00 וימשכו כשעה. בין ההצגות ניתן למצוא את: 'בגדי המלך החדשים' (5.7), 'זהבה ושלושת הדובים' (12.7), 'איה פלוטו' (19.7), 'מעשה בחמישה בלונים' (26.7), 'אדון חלום' (2.8), 'הברווזון המכוער' (9.8), 'הקוסם מארץ עוץ' (16.8), 'אגדות מרקדות' (23.8).
מתי: כל יום שלישי במלך חודשי יולי אוגוסט, בין השעות 17:30- 19:00 בטריבונה
איפה: בטריבונה ביריד המזרח- מתחם הבילויים והפנאי שבנמל תל אביב
מחיר: הכניסה חופשית
למי מיועד: ילדים מגיל 5
לפרטים נוספים: http://www.yarid-hamizrach.co.il/
האם יש סרטון: אשמח לשלוח לינקים לצפייה עם קטעים מההצגה לכל אחד מהמופעים
   

שם האירוע: לילות קיץ ביריד המזרח:
הסבר: מדי שבוע, יריד המזרח מציע קרנבל והפנינג משפחתי שכוללים מופעי רחוב עם הרכבי מוזיקה חיה, פסלים חיים ומייצגים, יריד אמנים ומופעי אמנות רחוב, הרקדה לטינית באווירת ריו דה ז'נרו שתתחיל בתהלוכת רקדנים ונגני בטוקדה ותמשך בהופעות חיות של הזמרת לילה מלקוס ולהקתה ושל להקת הסמבה "ריו סול", כולל שיעורים בהדרכת רקדנים מקצועיים, הקרנת סרטי קולנוע על גדת הירקון (בין היתר "גריז", "שיער", "ריקוד מושחת) ועוד מגוון אטרקציות לכל המשפחה
מתי: כל יום שני במלך חודשי יולי-אוגוסט, בין השעות 18:30- 23:00
איפה: ביריד המזרח, צפון נמל תל אביב, סמוך לרדינג 3
מחיר: הכניסה חופשית
למי מיועד: כל המשפחה
לפרטים נוספים: http://www.yarid-hamizrach.co.il/


שם האירוע: במה פתוחה בטריבונה עם אמנים מובילים- יהלי סובול, ירמי קפלן&ספנסרוסו, חמי רודנר ופיטר רוט:
הסבר: פרויקט 'במה פתוחה בטריבונה' מתקיים בפעם הראשונה  במסגרתו יתקיימו הופעות של יוצרים צעירים ומבטיחים לצד מפגשי אמן של מוזיקאים, ביניהם: יהלי סובול (6.7), ירמי קפלן&ספנסרוסו (13.7), חמי רודנר (20.7) ופיטר רוט (27.7). אירוע המהווה הזדמנות חד-פעמית לחוות פגישה בלתי אמצעית בין האמן לקהל. ביצועים אינטימיים, כמעט "עירומים" לחלוטין, המחזירים את השירים לאופן בו נכתבו, מלווים בשיחה על "אחורי הקלעים" של המוסיקה, על תהליך היצירה והסיפורים הסובבים את השירים שכולם מכירים. הופעה בזווית מעט שונה, משולבת בדו-שיח עם הקהל, פתוחה לשאלות, המספקת את יצר הסקרנות הטבעי של המאזין אל מול המוסיקאי.
מתי: כל יום רביעי במהלך חודש יולי בין השעות 20:30- 22:00
איפה: בטריבונה ביריד המזרח- מתחם הבילויים והפנאי שבנמל תל אביב
מחיר: הכניסה חופשית
למי מיועד: כל המשפחה
לפרטים נוספים: http://www.yarid-hamizrach.co.il/
   

שם האירוע: תערוכת הצילום YPHOTO
הסבר: תערוכה חדשה שתציג צילומים של צלמים ותיקים ומקצועיים לצד צלמים חובבניים ואנונימיים עם כישרון צילום. הצילומים, שיוצגו בתערוכת ענק שתיפתח השבוע (חמישי, 14.7) לקהל הרחב לאורך טיילת תל אביב, נבחרו מתוך עשרות אלפי צילומים שהוגשו במהלך החודש האחרון. התחרות והתערוכה שחולקו לקטגוריות ייחודיות, נועדו לחשוף כישרונות חדשים לצד צלמים מוכרים ומנוסים ולקדם את עבודותיהם באופן אשר ינגיש לקהל הרחב את תרבות הצילום והזוויות השונות של החברה בישראל. את התערוכה YPHOTO, יזמו אתר ynet, LG עיריית ת"א וחברת אתרים, כאשר את הצילומים הזוכים בחרו שופטים מובילים מהתחום (אוצר התערוכה- עודד בלינטי, אלכס ליבק, אלדד רפאלי, פבל וולברג, עו"ד ירון קליין וכו') על פי קטגוריות שונות- צילום סלולאר, דוקומנטרי, פורטרט, טבע, דת וחברה, פורטפוליו וסדרה.
מתי: בין התאריכים 14-23 ביולי.
איפה: לאורך טיילת ת"א ביניהם הנמל הצפוני, יריד המזרח, חוף גורדון, חוף פרישמן, חוף בוגרשוב, חוף טרומפלדור ונמל יפו
מחיר: הכניסה חופשית
למי מיועד: לכל המשפחה
לפרטים נוספים: http://www.yarid-hamizrach.co.il/
   


שם האירוע: קיץ של אופרה ישראלית לכל המשפחה במחווה לגדולי הזמר העברי תחת כיפת השמיים
הסבר: "יריד המזרח" מזמין את הקהל הרחב לחגיגת קיץ עם סולני האופרה הישראלית בסדרת מופעים מיוחדים הפתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, כמחווה לגדולי הזמר העברי ביניהם: אהוד מנור, נעמי שמר, נורית הירש, יאיר רוזנבלום, משה ולנסקי. במסגרת כל מופע, האופרה תארח זמרים אורחים, ביניהם : שלומית אהרון, ישראל גוריון, מירי אלוני, גלית גיאת ואילנית.
מתי: במהלך חודש אוגוסט (החל מה-3.8), מידי יום רביעי. כניסה החל משעה 20:30, ותחילת המופע בשעה 21:00. זמן המופע כשעה וחצי.
איפה: בטריבונה ביריד המזרח- מתחם הבילויים והפנאי שבנמל תל אביב
מחיר: הכניסה חופשית

למי מיועד: לכל המשפחה, מגיל 15 ומעלה
מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה