Translate

יום שני, 18 בדצמבר 2023

פרויקט "זר תקווה" ביוזמת קרן כדר להעלאת וקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים, מתרחב ומגיע אל ארה"ב.מאת" שרית יוכפז

 

                                                                       צילום דניאל טננבאום.

קרדיט Daniel Tenenbaum  WIWU Productionsמייזם זר תקווה של קרן כדר  

מתרחב לארה"ב:

פרויקט "זר תקווה" ביוזמת קרן כדר להעלאת וקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים, מתרחב ומגיע אל ארה"ב. 

 מאת: שרית יוכפז

המיזם של קרן כדר לתרבות, אמנות ומדע, מיסודו של ד"ר אברהם כדר,  החל ב"כיכר החטופים" בתל אביב והגיע ביום שישי האחרון לניו יורק ולמיאמי

במסגרת המיזם, קרן כדר רוכשת אלפי זרים צהובים, ומציעה אותם למכירה לציבור הרחב. התמורה שמשולמת עבור הזרים עוברת כולה כתרומה למען מאבק בני משפחות החטופים. הזרים נועדו ליצור שיח מתמשך בבתים ובארוחות משפחתיות בנושא החטופים, ובכך לוודא שהנושא לא יירד מסדר היום. הצבע הצהוב מסמל ברחבי העולם את הקריאה להחזרת חטופים ושבויים.

פרויקט "זר תקווה"

המוצב מדי יום ו' ב"כיכר החטופים" בתל-אביב,

מתרחב והגיע אל הערים ניו יורק ומיאמי. בעיר ניו יורק הצטרפו מתנדבים של קרן כדר אל הפגנה של מטה המשפחות, מול ביתו של מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, וחילקו מאות זרים בצבע צהוב. בעיר מיאמי שבפלורידה, נערכה פעילות התרמה בבי"ס היהודי פוזנק במסגרתה מאות זרים צהובים חולקו כתשורה לתורמים למטה המשפחות.

ד"ר אברהם כדר, מייסד קרן כדר לתרבות אמנות ומדע: "מעל חודשיים שעשרות ישראלים נמצאים בשבי חמאס בתנאים בלתי אפשריים וכולנו בישראל מתפללים לחזרתם. המיזם המרגש "זר תקווה" של הקרן שהחל בכיכר החטופים בתל אביב ומתרחב בימים אלו לניו יורק ומיאמי, מסייע במקביל לשתי משימות ראשונות במעלה: הראשונה, החזרת כל החטופים הביתה והשארת הנושא על סדר היום. השנייה, העלאת תרומה משמעותית של הציבור, המועברת ישירות למטה משפחות החטופים והנעדרים".

 

פרויקט "זר תקווה" פועל להעלאה ולקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים הביתה, ומסייע במימון מטה המשפחות. המיזם המרגש של קרן כדר רוכש אלפי זרים צהובים ונותן אותם כתשורה לכל תורם. הזרים יוצרים שיח מתמשך ואינטימי בבתים ובארוחה המשפחתית בנושא החטופים, ומוודאים שהנושא לא יירד מסדר היום.

הצבע הצהוב מסמל ברחבי העולם את הקריאה להחזרת חטופים ושבויים. פרח מסמל התחדשות, תקומה, פריחה ולטענת אחת המתנדבות שהגיעה השבוע לדוכן לחלק את הפרחים, סיפרה כי חברה הטוב ביותר חטוף בעזה ועצם הגעתה להתנדב במיזם מילא וריגש אותה, והוכיח לה שעם ישראל לא שוכח את החטופים ועומד מאחורי כל המשפחות.

 

קישור לעמוד המיזם: www.zer-tikva.org

על קרן כדר לתרבות, אמנות ומדע מיסודו של ד"ר אברהם כדר:

קרן כדר לעידוד תרבות, אמנות ומדע הוקמה על-ידי ד"ר אברהם כדר בשנת 2021 מתוך חזון לקדם יצירה חוויתית העוסקת בתרבות, אמנות ומדע, בהשראת המורשת, ההוויה והתקווה הישראלית. הקרן מפעילה תוכניות שונות בשיתוף משרד החינוך ותומכת ביצירה ישראלית מקורית.

https://www.kadar.org.il/

 

ד"ר אברהם כדר (72) הוא רופא, הגה והוביל את חברת "בריינפופ" האמריקאית (שנמכרה לאחרונה לתאגיד "לגו")  ומשקיע פעיל בחברות טכנולוגיה ישראליות. בפעילותו הפילנתרופית מתמקד ד"ר כדר בתוכניות בתחום החינוך. הוא ממייסדי תוכנית "חותם" - תוכנית הדגל של משרד החינוך להכשרת צוותי הוראה, ותומך במוסדות אקדמיה ומחקר רבים.

קרדיט Daniel Tenenbaum  WIWU Productionsמייזם זר תקווה של קרן כדר  

מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה