Translate

יום חמישי, 3 בדצמבר 2020

עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה מציינת את היום הבינלאומי לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בהפקת אופנה ייחודית ומעוררת השראה.מאת שרית יוכפז

 


עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה מציינת את היום הבינלאומי לשיוויון זכויות


 

היום 3/12 מציינים בכל רחבי העולם את היום הבינלאומי לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

במטרה לעודד את התמיכה בכבודם, בזכויותיהם ובשלומם ולעודד גם גיוון ושיוויון תעסוקתי.

 

על מנת להגביר את המודעות לתועלת שבהכללת אנשים עם מוגבלות בכל היבטי החיים בחברה הישראלית: בפוליטיקה, בתעסוקה, בכלכלה ובתרבות,

ארגנה עמותת "הבית לחולי טרשת נפוצה" פרויקט העצמה תחת הקונספט "MS בסטייל ".

 

ביחד עם מיטל בן עטר, יזמית פרויקט "נכות בסטייל", נולד הרעיון ליום סטיילינג והעצמה, בו לקחו חלק 10 נשים מעוררות השראה, החולות בטרשת נפוצה.

בהפקת האופנה נרתמו לקחת חלק: יעל זוהר בעלת מותג התכשיטים כחול, עידו גרינברג בעל מותג האופנה MISMAS שהתאים לכל אחת מהנשים חולצה עם משפט השראה, המאפר ישראל קופילויץ והמעצבת עינב בסר, בעלת מותג "מיקיטה" מותג האופנה לבעלי מוגבלויות.

 

עירית לוזון מנכ"לית עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה "רצינו בעמותה לארגן יום של השראה והעצמה כדי להעביר מסר ברור ואחיד שגם לאנשים עם מגבלה יש זכויות שוות בחברה הישראלית. בחרנו לחבור למיטל בן עטר, יזמית נכות בסטייל, אישה מדהימה וכשרונית בעלת מגבלה בעצמה וביחד איתה יצרנו קמפיין מעורר השראה עם 10 נשים חזקות, יצירתיות, מובילות כל אחת בדרכה שלה, תחת הקונספט MS בסטייל. כולי תקווה שהיום הזה שאנו מציינים, למען זכויות שוות לבעלי מוגבלויות, יהפוך להיות יום שיצוין 365 ימים בשנה והמודעות רק תלך ותגבר".

  

 צילום:מיקי בן עטר

בשיתוף עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה - 

https://bit.ly/3hkQ8h8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה