Translate

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

ברת האיפור האיטלקית PUPA מציגה קולקציה חדשה לחורף 2016/17 גוונים חדשים של שפתון הדגל pupa VOLUME מאת: שרית יוכפז


דוגמנית חברת האיפור האיטלקית PUPA


חברת האיפור האיטלקית PUPA  מציגה לרגל סתיו חורף 2016/7 קולקציה חדשה של גוונים חורפיים לסדרת הדגל של השפתון  – PUPA VOLUME, שפתון בעל מרקם קרמי, עשיר ונוח המעניק נפח לשפתייך! עם אפקט המייק אפ.
בסתיו החורף הקרוב יכנסו 8 גוונים חדשים המתואמים לטרנדים המובילים את האופנה. העונה הקרובה תהנה מגוונים סגולים, ורודים מעושנים,  ניוד רך, והצבעים החשובים ביותר לעונה, אדום כהה בורדו הנקרא rouge noir, וגוון אדום לוהט euphoria red. גוונים אלה ילוו כל הופעה מסוגננת ומלאת שיק וסטייל ויתנו את הטאץ הסופי להופעה מושלמת.

ה- PUPA VOLUME  מבוסס על הנוסחה המצוינת של PUPA המכילה רכיב בלעדי – Volucomplex בתוספת Volufiline ו- Hhyaluronic Acid  המספקים תוצאה מקיפה המשלבת אפקט של טיפוח והעצמת הנפח לשפתיים  – לאיפור מושלם! האפקט והתוצאה בשימוש בשפתון ווליום של פופה, הוא הוספת נפח לשפתיים ותחושת מייק אפ. השפתיים מלאות יותר, מלאות לחות מיד ממשיחה ראשונה.

על השפתון PUPA VOLUME :
השפתון בעל מרקם קרמי, עשיר ונוח המעניק תוך 10 דקות בלבד  נפח לשפתייך!
נפח:  5% תוספת נפח כ- 10 דקות לאחר המריחה הראשונה ו- 12% תוספת נפח לאחר שימוש תוך 7 ימים. כמו כן, השעוות הטבעיות יוצרות בסיס התורם להארה אינטנסיבית של גווני השפתון. דיוק מרבי: העיצוב הארגונומי, עוצב בלעדית ע"י מעבדות PUPA , חובק את השפתיים בחושניות ותורם למריחה קלה ומדויקת.
ברק מדהים: פולימרים להעצמת הברק, יוצרים מעטה גלוסי ותורמים להחלקת השפתיים ולהעצמת הנפח.

PUPA VOLUME  - המרכיבים:
Volucomplex ו- Volufiline הוא שילוב אפקטיבי של מרכיבים פעילים רבי ערך: Volufiline- תמצית טבעית של צמח הגרנדיה האסיאתית, תורמת להעשרת רקמות העור ומסייעת בהחלקת קמטוטים מהשפתיים. Vegetable Micribeas – פולימרים צמחיים, מסייעים בשמירה על הנפח בשפתיים. Purtulaca Pilosa – תמצית טבעית מהצמח משולבת עם חומצת אמינו, מסייעת להמרצת הפעילות של חומצה ההיאלורנית. Hhyaluronic Acid – חומצה המשמרת את רמת הלחות ומעצימה את נפח השפתיים.  השפתון נטול פארבן.








מחיר שפתון pupa volume: 55 ₪ - עד ה 30.11.2016 (מחיר מחירון מלא  135₪ ).


בלעדית בנקודות המכירה של פופה ברשת הסופר-פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה