Translate

יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

באירוע נוצץ ומושקע במיוחד הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מוריס דדון מעצב השיער מבוורלי הילס וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA במלון וולדורף אסטוריה ירושלים.מאת:שרית יוכפז


הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA
באירוע נוצץ ומושקע במיוחד הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מוריס דדון מעצב השיער 
מבוורלי הילס וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA במלון וולדורף אסטוריה ירושלים.

באירוע נוצץ ומושקע במיוחד הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מוריס דדון מעצב השיער מבוורלי הילס וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA במלון וולדורף אסטוריה ירושלים.



בוטיק  SAPHIRA הוקם בעלות השקעה המוערכת בכ-2 מיליון ₪, וכולל עיצוב ובניית מתחם חדש המתפרס על פני 170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה, רכישת ריהוט יוקרתי וציוד מיוחד ביבוא אישי לשמונה עמדות עיצוב השיער, חדר מניקור פדיקור וחדר אח"מים בעיצוב מיוחד.
סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום הבלעדי בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA אותם צורכים רבבות אנשים בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 צילום  :שרית יוכפז -ספירה. בעלה ומעצב השיער השיער מוריס דדון,



מוריס שותף במקום: "מרגש  אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל  את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, 'בוטיק הסלון SAPHIRA' מרכז את מה שאנו מאמינים בו: האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

וולדורף אסטוריה ירושלים (צילום: עמית גורן)
צילום: עמית גורן 

גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מברך על השקת הסלון ומציין כי "חיפשנו זמן רב את האנשים הנכונים שיאיישו את המקום ואנו בטוחים שמתחם היופי שנפתח לא מכבר יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולחברת SAPHIRA הצלחה רבה עם הסלון".
                                           

מוריס דדון, בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, הסטייליסט והמנהל האמנותי המפורסם של חברת 'פרדריק פקאי', שעם לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס, הילרי דאף,
איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה היטון ורבים אחרים, נולד בירושלים ובילדותו עבר להתגורר עם משפחתו בפריז  שם למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והפך במהרה לאחד ממעצבי השיער המשפיעים ביותר בפריז, והיה למנהל האמנותי של 'סלון דה סנז'ה' ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת.
בתחילת שנות ה-90 עבר דדון לניו יורק והחל לעבוד עם פרדריק פקאי ואף סייע בפתיחת הסניף בלוס אנג'לס, שם גם שימש כמנהל האומנותי. בהמשך הוא לקח חלק בהקמת הסניף של פקאי בבוורלי הילס והיה למנהל האמנותי של הסלון, שם עבד עם כל המי ומי.

מוריס             

עבודותיו של מוריס דדון -

התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גי לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה.
בתחילת 2014, מונע ממניעים ציוניים החליט דדון להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

ספירה גרינברג, -

השם והפנים שמאחורי המותג, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים כל כך בתחום טיפוח הגוף ולהתאימם לטיפוח השיער.
SAPHIRA  היא החברה היחידה בעולם המתמחה בשילוב המינרלים של ים המלח במוצרי שיער בלבד. מוצרי החברה נמכרים היום במעלה מאלפיים מספרות ברחבי העולם וכעת גם בישראל.

הקונספט הייחודי של סלון הבוטיק SAPHIRA

   עם גיא  קליינמן מנכ"ל המלון
Saphira  הוא בוטיק סלון אשר חרט על דגלו את המחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. ערך זה בא לידי ביטוי בכל הרבדים - צוות המכון המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוח/ה, דאגה לטיפולים משלימים [איפור, פדיקור ומניקור],ועוד. 

                                                

ממגוון השירותים שינתנו בסלון הבוטיק: כל מה שכלה צריכה (עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, עיסויים מרגיעים וסיוע בהלבשה. כל סוגי התספורות והתסרוקות, פן, צביעת שיער, באליאנג', חידוש צבע, ברק ירוק, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער. טיפוח – חמישה סוגי פדיקור, שבעה סוגי מניקור, איפור ערב ולאירועים, עיצוב גבות, צביעת ריסים. טיפולים- טיפול לחידוש הבריאות של צבע השיער, עיסוי ראש מינרלי, רילקסר, החלקה מינרלית. עיסויים- רפלקסולוגיה מקצועית, מסיכת בוץ מינרלי, עיסוי פנים, עיסוי צוואר ושכמות

הגענו לסיור בלוגריות ועיתונאית בשעות הערב 
*היה טקס מרשים .טקס  קביעת מזוזה. קבלנו התנסות בחוויות טיפוח ויופי . מוריס עיצב לי תסרוקת עם מכשיר בייבי ליס. חלק מהעיתונאיות בלוגריות קבלו פדיקיור ואיפור.כיבוד  מרשים-קטרינג.
ומתנה אישית ערכת טיפוח לשיער של ספירה.

ערכנו סיור במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. במלון המיוחד והמרשים ביופיו.שנדליריים מיוחדים גג שנפתח ואפשר לעשות סוכה בחגים . מזרקה. המלון נראה כמו מוזאון .בכל פינה וריהוט -הושקעה מחשבה. המלון  זכה במקום הראשון במזרח התיכון. ובמקום ה7 בעולם..אהבתי את הסוויטות המרשימות. בסוויטה המלכותית. סאונה בחדר אמבטיה. חימום תת רצפתי וסוויטה בגודל ענק ומנורת שנדלייר בכל סוויטה.

כולל פינת אוכל משרד מטבח חדר ישיבה וחדר שינה  מפואר עם כריות עם נוצות ומכונת קפה. להנאת האורחים.
המלון נפתח ב2014 בדרגת 5 כוכבים דה לוקס
במלון 226 חדרים יפים ומפנקים.9 סוויטות מפנקות.






מלון וולדורף אסטוריה ירושלים - במרחק הליכה מחומות העיר העתיקה נפתח בדיוק לפני שנה מלון היוקרה הבינלאומי של רשת "וולדורף אסטוריה" בירושלים ובו  226 חדרים, כולל 29 סוויטות יוקרתיות, שהשתיים המפוארות ביניהן הינן בגודל של כ- 200 מטר מרובע המצוידות בחדר שינה רחב ידיים עם חלונות מרצפה עד תקרה, סלון מרהיב, חדר ישיבות, מטבח, פינת אוכל ל-10 אנשים, מרפסת וחדר אמבטיה המכיל סאונה וג׳קוזי.
במלון אולם נשפים מפואר  הנחשב לאולם האירועים הגדול ביותר בירושלים ובישראל כולה. גודלו 700 מ"ר ובו תקרות המיתמרות ל-6 מטרים ללא עמודים. האולם יכול להכיל עד כ- 900 איש לקבלת פנים. מרבית האירועים היוקרתיים ביותר בעולם היהודי מתקיימים באולם זה.
המלון נבנה על יסודותיו  של מלון פאלאס המפורסם שנחשב בשנות ה- 30 לאחד ממלונות היוקרה המפוארים ביותר במזרח התיכון.
במלון שתי מסעדות איכותיות (הפאלאס הבשרית וה-King's Court החלבית) שהשיקו החודש תפריטים חדשים. ארוחת הבוקר  הטובה הידועה של המלון 
הייתי שמחה  להתארח במקום....

סוויטה מלכותית בגודל כ200 מטר מכירה 5000 דולר..סויטות רגילות בין 500-700 דולר. ולהתפנק 
בבוטיק היופי ספירה.

לתיאום והזמנת חדרים:  5423353 - 02    www.waldorfastoria.com





                                                       טל מרום ומנכ"ל המלון גיא קליינמן -צילום שרית יוכפז


                                                   







מרכז היופי ספירה-עיצוב מרשים


                               
                                   
כתבה:שרית יוכפז עורכת -לייף סטייל.אופנה.עסקים תיירות

צילום תמונות:יח"צ המלון.ואביעד תבל-ספירה. ועמית גרון המלון. וולדורף אסטוריה ושרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה