Translate

יום שני, 15 באפריל 2024

חול המועד פסח בירושלים 2024 .מאת: שרית יוכפז

 

                        מוזאון ידידי ישראל  .צילום דויד סער

                              חוה"מ פסח בירושלים 2024 מאת: שרית יוכפז

תערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדים מציירים בזמן מלחמה' וסיורים חינם לרגל שנת ה-70 לבנייני האומה * פסטיגן אביב בגן הבוטני – סדנאות ופעילויות לכל המשפחה והצצה לפגודה החדשה שתפתח בספטמבר *  סיורים חוייתיים במוזיאון ידידי ישראל  * מבצעי לינה אטרקטיביים במיוחד במלונות איביס ירושלים מרכז העיר

 

פסח כמעט כבר כאן ואם אתם מתלבטים מה לעשות עם הילדים במהלך ימי חוה"מ ריכזנו עבורכם כמה המלצות לפעילות משפחתית בירושלים ואפילו אפשרות לינה במחירים אטרקטיביים במיוחד

 

פסטיגן אביב - פסח לכל המשפחה בגן הבוטני גבעת רם

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים וכל בני המשפחה לשלל פעילויות במהלך חוה"מ פסח במסגרת 'פסטיגן אביב'. את המבקרים בגן תקבל מוסיקה חיה באווירת קרנבל, המבקרים יוכלו להצטרף בחוה"מ פסח לנסיעה ברכבת הפרחים ולסייר בחלקות השונות של הגן הבוטני ובחממה הטרופית ,לפגוש לוליינים ולהנות ממוסיקה חיה. כמו כן מוזמנים ההורים והילדים לסדנאות יצירה מהטבע שימוקמו ברחבי הגן בכל שעה עגולה. בגן תתקיים מדי יום הצגה לילדים (פעמיים ביום) כמו כן לרשות הילדים יעמדו מאפרות פנים ועוד. למבקרים תינתן הזדמנות להציץ בפגודה החדשה שתפתח בספטמבר. במהלך האירוע יתקיימו סיורי פריחות מודרכים ברחבי הגן: שעות הסיורים: 10:30 12:30 14:00 (ניתן לתאם סיורי פריחות וסיורים בפגודה לאורך כל החג)

המבקרים בגן מוזמנים לערוך פיקניק משפחתי עצמאי בשטחי הגן הירוק באוירה פסטורלית.

מתי? חוה"מ פסח – 24-25.4.24 בשעות 10:00-16:00

איפה?: יהודה בורלא 1 ירושלים

גילאים: 2-11

עלות: 40 ₪ ילד/מבוגר -  מפונים/כוחות הבטחון/סטודנט/מחזיק ירושלמי 28 ₪  - מנויים חינם

לפרטים נוספים: 02-6794012  ובאתר

 

פסח בבנייני האומה

סיורים מודרכים ותערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה'

לציון 70 שנה למרכז הקונגרסים בנייני האומה יתקיימו לראשונה סיורים מודרכים בתוך המרכז המספרים את סיפורו של אחד ממוסדות התרבות הוותיקים בירושלים.  במרכז מוצגות כ-20 תערוכות ביניהן תערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדי ישראל מציירים מלחמה' -54 ציורים של ילדים ערבים ויהודים חילונים ודתיים מבתי ספר יסודי מכל רחבי 

                                                                         צייר נאי דניאל מכתה ד

הארץ  המבטאים את רגשותיהם בציור.  

בנוסף, באתר ארכיאולוגי ששרידיו נחשפו בעת חפירת היסודות למרכז נתגלה כי לפני כ-1900 שנים הוקם במקום בית יוצר לכלים ואביזרי בניה מחרס שהופעל על ידי הלגיון העשירי של הצבא הרומי. השרידים כוללים בריכות ומשטחים לעיבוד הטין, מתחם שבו עיצבו בעלי המלאכה את הכלים ומוצרים לסוגיהם ומערכות כבשנים. כל המוצרים המוצגים לצד הכבשנים הינם העתקים מדויקים של הממצאים המקוריים שנתגלו במהלך החפירות. את הממצאים המקוריים ניתן לראות בחלונות התצוגה בטרקלין המבואה לאולם טדי.

איפה? שד' שזר 1 ירושלים

מתיחוה"מ פסח – 24-25.4.24

גיל: 2-60

עלות: חינם

לפרטים נוספים ותיאום סיור: בנייני האומה – מחלקת לקוחות – 02-6558522

 

סיורים חווייתיים בחוה"מ במוזיאון ידידי ישראל ירושלים

מוזיאון ידידי ישראל בנחלת שבעה בירושלים הוא מרכז היסטורי חווייתי המאפשר למבקרים בו להכיר את הגיבורים והסיפורים של הלא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול ולסייע בהקמת מדינת ישראל, זאת באמצעות שבעה מיצגי מולטימדיה אור-קוליים מתקדמים המשלבים סאונד, אפקטים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית.                                              

מתיחוה"מ פסח – 24-25.4.24

עלות: מבוגר 44 ₪, ילד  3-18 - 33 ₪, אזרח ותיק/חייל/כוחות הבטחון 22 ₪

כרטיסיה משפחתית זוג + 3 ילדים - 100 ₪   מפונים כניסה חינם בהצגת ת.ז.

איפה? יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים

לפרטים נוספים ותיאום ביקור או סיורים מראש בלבד טל 02-5329401 ובאתר

 




פסח במלונותibis  ירושלים מרכז העיר במחירים אטרקטיביים במיוחד

מלונות ibis ירושלים חוגגים פסח במחירים אטרקטיביים עם סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים

מלון ibis styles החל מ-435 ₪ לזוג בערב החג הראשון והחל מ433 ₪ בחג שני.

ב ibisמרכז העיר החל מ-620 ₪ לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר בחול המועד

ובחג השני חצי פנסיון 1255 ש"ח לחדר זוגי

בנוסף, בחול המועד למזמינים בבתי המלון שני לילות, הלילה השני ב25% הנחה.



סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים

בימים רביעי חמישי שבת ושני  24-25.4 27.4 29.4. מוזמנים אורחי מלונות ibis ירושלים לסיור אביבי קסום בעקבות עולי הרגל לירושלים.

הסיור ייצא מהמלון דרך שכונת ממילא התוססת לעבר גיא בן הינום הירוק בעונה זו של השנה ויעלה להר ציון דרך המנהרה שחיברה את הר ציון לעיר המערבית עד 67. לאחר הסיור בקבר דוד ימשיכו המשתתפים אל העיר העתיקה לאורך הקארדו לתצפית מגגות העיר העתיקה לעבר הר הבית, שם יסופר סיפור עולי הרגל וברכת הכוהנים בחג הפסח. בהמשך ירדו המשתתפים אל הכותל המערבי ויצטרפו אל המוני בית ישראל החוגגים. מהכותל יעלו שוב אל הרובע היהודי דרך הסמטאות הקסומות ומשם אל הרובע הארמני ושער יפו.

משך הסיור: כ-3 שעות ומותנה במספר המשתתפים.

 

שני מלונות ibis ירושלים נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר ירושלים, במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכהibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים!

מלונותibis   ירושלים מרכז העיר, שייכים לרשת  ACCOR הבינלאומית שהינה אחת הרשתות הגדולות בעולם. הרשת מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.



 שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

חג פסח שמח. תהנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה