Translate

יום רביעי, 30 במאי 2018

משולש החיים וערב השקת אפליקציה ומסרים חשובים . מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
רקע על משולש החיים
הרעיון הוא לתת לאדם כלים פילוסופיים פרקטיים להגשים את עצמו בשלושת ההיבטים (בריאות, אהבה והגשמה) באופן שישפר את עצמו ויקרין החוצה לשפר את העולם:
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
ערב השקת האפליקציה ומסרים חשובים

הגעתי לשמוע את עמוס דרך חברה טובה שהמליצה לי. הגעתי למקום קסום, מלא בלונים, אווירה טובה ואנשים מעניינים. הערב עמוס השיג את אפליקציית משולש החיים, עוד כלי בדרך ליצירת איזון ומשמעות בחיי כל אחד מאיתנו.
הערב שילב בין הרצאה פילוסופית קצרה על הדברים החשובים בחיים, תרגיל היכרות מעניין על הפוטנציאל האנושי הטמון בכל אחד מאיתנו, מינגלינג עם אנשים מרתקים וסדנא הגשמת יעדים בשילוב עם אפליקציית משולש החיים.

בחלק הראשון עמוס הזכיר לכולנו מהם הדברים החשובים בחיים ושהם בחינם עבור כולנו. לבעלי החיים מספיק לשרוד, לכשכש בזנב ולאכול ולשתות, לאדם זה לא מספיק, הוא צריך לחפש משמעות, אהבה, להגשים את עצמו.

עוד למדנו שהפוטנציאל כבר קיים בכל אחד מאיתנו כבר ברגע שנולדנו ועלינו רק לצאת למסע להתחבר אליו ולהגשימו. דוגמא יפה לכך רואים בתהליך של בחירת הדלאי למה בבודהיזם הטיבטי. פשוט מסתובבים בין הכפרים ומחפשים את הילד שכבר נולד עם הזהות שתאפשר להנהיג עם שלם. מדהים.

בחלק השני של הערב למדתי אחריות מהי? וזאת באמצעות חוק הקארמה. עד כה חשבתי שחוק זה מדבר על מזל או גורל אבל לא כן הדבר. חוק הקארמה מדבר על דבר הרבה יותר פשוט שלכל תוצאה בחיינו ובחיי הסובבים אותנו יש סיבה. וברגע שמבינים זאת לעומק מבינים כמה אחריות יש לנו כאשר אנו חושבים משהו, אומרים משהו או עושים משהו.

בעיקר הופתעתי מהחיבור של חוק זה לאפליקציה שהושקה באותו ערב, אפליקציית משולש החיים. אשר מאפשרת ליצור את החיבור בין החלומות הכי גדולים שלנו, הפוטנציאל הטמון עמוק בתוכנו וחוק הקארמה, וזאת באמצעות יצירת איור של החלומות שלנו והגשמתו הלכה למעשה בצורה קלילה ופשוטה כל בוקר בחיינו. או במילים אחרות, להתחיל בשינויים קטנים בחיינו בשלושת ההיבטים החשובים בחיים, שינויים אלו יצטברו לשינויים גדולים שיאפשרו לנו להתרומם מהמקום בו התחלנו ולגלות עולמות חדשים ומופלאים.

קישור לאתר אינטרנט שלו:
עמוד להורדת האפליקציה  באתר:
קישור לקבוצת פייסבוק :




לפרטים ויצירת קשר:



 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה