Translate

יום שלישי, 8 במאי 2018

המותג לי קופר משיק: קולקציית קיץ 2018 לנשים .מאת :שרית יוכפז



המותג לי קופר משיק:
קולקציית קיץ 2018 לנשים

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שהDNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל אישה למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לה. בנוסף, כל אישה תוכל למצוא את הפריטים המשלימים ללוק מנצח מלא בשיק. לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת  מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.




בגזרת הג'ינסים:
הג'ינסים מוצעים בסקאלה של כחולים מבהיר ועד לכהה הקלאסי וסקאלה של אפורים מבהיר, פחם ועד שחור מלא.  כל דגם מקבל טיפול שלא דומה לשני, סיומות גזורות, פרומות, א סימטריות, קרעים במיקומים שונים, רקמות, שילובי ניטים ועוד.

לצד הגזרות המוצלחות  הקיימות של "לי –קופר" קיימות גזרות סקיני גבוה המשווה מראה רגליים ארוכות, גזרת סקיני גובה אמצע סופר רייב וגזרת סקיני מותן נמוכה. התווספו גזרות חדשות הנכונות ללקוחה הישראלית. גזרת ה- פוש אפ המציגה סקיני בגובה אמצע עם מתפרים בחלק האחורי שלו משווה ישבן מורם וחטוב.

בנוסף, השיק המותג לי קופר גזרות ג'ינס המתכתבות עם הטרנד הנוח והלא מתאמץ:
גזרת גירלפרנד, מפשעה לוז ורגל משוחררת, גזרת הבויפרנד, מפשעה ארוכה יותר ורגל משוחררת. שתי הגזרות אלו משוות מראה "טום בוי", שיהיה מושלם עם סניקרס ביום ובערב בשילוב נעלי עקב.

קולקציית מכנסי אריג- נון דנים:
המותג מציע קולקציה רחבה של: NON DENIM – מכנסי אריג במראה קליל המותאם באופן מושלם לאקלים בישראל וללקוחה הישראלית המבקשת נוחות לצד סטייל ועדכניות. שימוש בבדים בהרכב: 98% כותנה 2% ספנקדס, צבעוניות נכונה ועל זמנית הכוללת גווני זית, חול, פחם וניווי .
בקולקציה נעשה שימוש בצביעה מוקפדת ביחידה (צביעה של כל דגם בנפרד), שימוש בדיטיילים, שילובי ניטים, קימוט למראה וינטאג', כפתרה חיצונית, מפתח אלכסוני, חתכים  ועוד.

הגזרות בקולקציה נוחות לגוף וכוללות מכנסיים בגזרת סקיני, בגובה אמצע ועם חתכים בהשראת עולם האופנוענים, דגמים בגזרת גירלפרנד - מפשעה לוז ורגל משוחררת  עם מפתח אלכסוני וכפתרה חיצונית, דגם עם שילוב ניטים במפתח הכיס וכן שורט בגזרת בויפרנד המאופיין במפשעה ארוכה ומעניק תחושה משוחררת עם כפתרה חיצונית וכן כביסה מקומטת להשלמת מראה הוינטא'ג.



קבוצת השורטים:
בקיץ זה השורטים בעלי נוכחות גדולה  בקולקציית הג'ינסים של "לי-קופר", ונעשה שימוש בכביסות וינטא׳ג מבד 100% כותנה, סיומות הפרומות, שקית כיס מבצבצת ולוק בניחוח נוסטלגי של פעם עם סוויטץ' עדכני ובגזרות מחמיאות לגוף.

טופים:
ליצירת טוטאל לוק ניתן לשלב את הג'ינסים והשורטים עם  טופים אריג קלילים המותאמים לקיץ הישראלי, חולצות  מכופתרות משיפון עם הדפסים גיאומטרים או חלקות.

רוק אנד רול - עולם ה  ROCK N' ROLL  ועולם ה BIKER  מתכתבים עם הג'ינסים היטב. קבוצה של  טופים בגזרות ביסייק המחמיאות לגוף, מחשוף וי עמוק, סירה וביצה שילובים של בדים שונים באותו הדגם יחד בשטיפות שונות, עם גימורים גזורים, צריבות ודפוסים שונים.

כיתובים-  בהשפעת עולם המדיה החברתית - הפייסבוק והאניסטגרם, שמעניק במה לאמירה ייחודית של כל אחת , עוצבה העונה קולקציה ייחודית של טישרטים עם דפוסים.


נעליים: העונה מציעה לי קופר קולקציה מסוגננת של נעליים להשלמת המראה הכוללת: סניקרס מקומטות ומבריקות בצבע כסף ושחור, טרנד הקטיפה ממשיך גם לקיץ בנעלי ספורט בצבע זית בשילוב לורקס, סנדל קטיפה שחור עם עקב מרובע, סנדלי עקב מג'ינס וסנדל שטוח שחור קלאסי.


מידות:
גינסים: 22-34
טופים: XS-L
נעליים: 37-41

טווח מחירים:
ג'ינסים- 169.9-299.9 ₪
שורטים ג'ינס-169 ₪
חולצות-59.9-169.9 ₪
נעליים- 99.9-229.9 ₪ 
מומלץ 


להשיג ברשת 

 לי קופר



צילום: צילום: אלכס ליפשיץ \ ניר הדר \ מנחם עוז

מאת: שרית יוכפז                                                                                                        

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה