Translate

יום רביעי, 25 בינואר 2017

בבית תותחני ראשל"צ – ברזים וכיורים בזהב מאת: שרית יוכפז


בית תותחני ראשל"צ – ברזים וכיורים בזהב
חברת "תותחני אינווסטמנט" מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים בעולם, במגוון סגנונות ובטכנולוגיה מתקדמת.
הברזים של MGS המשווקים ע"י  חברת "תותחני אינווסטמנט" עשויים נירוסטה, היגייניים ביותר והם אחד מהברזים הבודדים המאושרים ע"י קרן הסניטציה הארצית (NSF),בארה"ב הגוף העולמי המוביל לבטיחות וגהות. בניגוד לחומרים אחרים, כגון פליז, המצריכים שטיפה על בסיס מים לעמידה בהצלחה במבחני ה-NSF, הרכב הנירוסטה טהור לחלוטין, ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לא יחדרו למי השתייה.

MGS, המשלבת הנדסה שוויצרית עם עיצוב איטלקי, מציגה גימורים חדשים בפליז ישן, זהב ונחושת, אותם ניתן להשיג כחלק מהמגוון המוערך מאוד של אביזרי האמבט והמטבח העשויים פלדת אל חלד (נירוסטה).
גימור הזהב הוא ציפוי זהב 24 קראט אותו ניתן לבצע על פלדה חלקה, שיעניק לפריט גימור מבהיק, או על פלדה סרוקה, שיעניק לפריט גימור מט.

MGS מעבירה את האדריכלות, עיצוב המוצר והעידון לרמה חדשה של שלמות, כשהיא מייצרת כל פריט תוך הענקת חשיבות למטרה, צורה ושימושיות. צוות העיצוב העובד בחברה משלב הנדסה חסרת פשרות ומקצועיות גבוהה בכל מוצרי פלדת האל חלד (נירוסטה) של החברה. כל פריט מעובד ידנית לפני ההרכבה כך שלא יפסחו על אף חיבור או פינה.
ברז מטבח SPIN D
ברז SPIN D , דק, מינימליסטי  ומובן, חלק ועם זאת חזק. הפיה שלו מסתובבת 360 מעלות כדי לאפשר שימוש במגוון אפשרויות והבסיס שלו כולל ידית דקה הכוללת ברז מים נוח לשימוש בצד ימין, שמאפשר הזרמת מים חמים ע"י דחיפתו לאחור ומים קרים ע"י משיכתו קדימה. להזרמת מים חמים, המנוף נוטה רק 17 מעלות לאחור, דבר שמאפשר התקנה גם במקומות צרים. ברז נירוסטה בציפוי PVD זהב 24K הזהב מט :9,251 ₪ כולל מע"מ

                                    משמאל לימין: זהב מט ופלדה שחורה

כיור טיטניום מובנה – התקנה שטוחה במותג ARTINOX


תהליך עיבוד כיורי הטיטניום יוצר משטח חזק פי 4 לפחות מהכיורים המסורתיים. הצבעים הייחודים יוצרים תוצאה של הרמוניה ומיזוג מושלם של נוחות ואלגנטיות. להשיג בצבעים: זהב, נחושת ואפור עכבר.
כיור זהב טיטניום: 38*44 מחיר: 5777, 44*44 מחירף 5951 ₪, 44*54 מחיר:6439 ₪, 44*74 מחיר:6850 ש"ח

להשיג ב: חנויות המטבחים המורשות ע"י היבואן
טלפון לברור חנות מורשית:03-9513378


חברת "תותחני אינווסטמנט" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים בעולם בשוק המטבחים היוקרתיים בעולם, במגוון סגנונות בטכנולוגיה מתקדמת של טובי המעצבים והמותגים. החברה הינה המשווקת הרשמית בישראל של המותגים הר"מ: BARAZZA : חברה איטלקית ידועה המתמחה בייצור כיריים, כיורים, תנורים, משטחי נירוסטה בהתאמה אישית ללקוח ועוד. MGS MILANO יצרנית ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתיים למטבח ולאמבט FRECAN  הקולטים הייחודיים, מחשבה יצירתיות וטכנולוגיה. ARTINOX חברה איטלקית המתמחה ביצור כיורי טיטניום למטבח ועבודות נירוסטה מיוחדות IRINOX מקררי יינות, מכונות מים וסודה, מכונות להקפאה עמוקה ועוד WESCO  מותג גרמני לפחי אשפה בהתקנה שטוחה. INLE חברה איטלקית מאזור הדלומיטיים באיטליה, המתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה