Translate

יום שבת, 28 בינואר 2017

סרט: חי את הלילה מאת: שרית יוכפז

Loading Live by Night Pics 1 -  תמונה מספר 1 מהסרט חי את הלילה ...
בבימוי וכתיבתו של זוכה פרס האוסקר, בן אפלק ("ארגו") מבוסס על רב המכר עטור הפרסים  'LIVE BY NIGHT'   של דניס ליהן
סינופסיס Live By Night
בבתי הקולנוע החל מה –26.01.2017
בהפצת גלובוס מקס
ז'אנר: דרמה, פעולה
משתתפים: בן אפלק, אל פנינג, זואי סלדנה
בימוי ותסריט: בן אפלק
הפקה: לאונרדו דה קפריו וג'ניפר דייוויסון
ארה"ב 2016
Live by Night - תמונה / פוסטר הסרט חי את הלילה
הסיפור מתרחש בשנות ה-20 הסוערות בארה"ב בהן ייצור, הובלה ומכירה של משקאות חריפים הייתה  אסורה.
ג'ו קופלין (בן אפלק),חייל משוחרר  ובנו של רב-פקד במשטרת בוסטון, מפלס את דרכו במעלה הסולם של עולם הפשע בחוף המזרחי של ארצות הברית והופך  ממבריח משקאות חריפים קטן לגנגסטר ידוע לשמצה.
אך אפילו בעולם הגנגסטרים ישנו קוד אתי וג'ו שובר כלל אחד חשוב: גניבת הכסף והפילגש של ראש ארגון הפשע.
הפרשה הלוהטת מסתיימת בטרגדיה, ששמה את ג'ו על מסלול חדש של נקמה, שאפתנות, רומנטיקה ובגידה, והוא נאלץ לעזוב את בוסטון אל טמפה, פלורידה, אל עבר הבירה החדשה של העולם התחתון.
זוהי הפעם השנייה בה אפלק ודניס ליהן ( מחבר "מיסטיק ריבר", "שאטר איילנד" "The Given Day") משתפים פעולה, לאחר הצלחת סרטם הראשון מ- 2007 "נראתה לאחרונה" המבוסס על הרומן בכתיבתו של ליהן.

בן אפלק

פריצתו הגדולה הייתה בסרט  "סיפורו של ויל האנטינג (1997) "אפלק ודיימון, חברו הטוב, כתבו את התסריט  ושיחקו בו, וזכו יחד בפרס האוסקר ובפרס גלובוס הזהב על כתיבת התסריט. בשנת 1998 הגיע אפלק למעמד של כוכב קולנוע בזכות הופעתו בתפקיד ראשי בסרט  "ארמגדון"  וכשחקן משנה בדרמה זוכת 7 פרסי האוסקר "שייקספיר מאוהב" . בשנת 2006 שיחק בדרמה הביוגרפית "הוליוודלנד" , בה גילם את דמותו של השחקן ג'ורג' ריבס.  אפלק זכה על הופעתו בפרס השחקן הטוב ביותר של פסטיבל ונציה והיה מועמד לפרס גלובוס הזהב לתפקיד המשנה הטוב ביותר.
בשנת 2007 ביים אפלק את סרטו הראשון "נראתה לאחרונה" . בשנת 2012 ביים את הסרט "ארגו " ואף הופיע בו בתפקיד הראשי. הסרט זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר ובפרס גלובוס הזהב בקטגוריית סרט הדרמה הטוב ביותר. אפלק זכה גם בפרס באפט"א לבמאי הטוב ביותר, ועל הופעתו בסרט בתפקיד סוכן ה-CIA טוני מנדז הוא הועמד לפרס השחקן הטוב ביותר.

אל פנינג

החלה את הקריירה שלה בגיל שנתיים שלוהקה לסרט בדרמה "קוראים לי סם" (2001). זכתה להכרה בזכות הופעתה בדרמה "דת נסתרת" לצד  ג'ף ברידג'ס וקים בסינג'ר.
ב2006 שיחקה פנינג בדרמה "בבל" לצד בראד פיט וקייט בלנשט.
שנתיים לאחר מכן קיבלה את התפקיד הראשי הראשון שלה בדרמה המשפחתית "פיבי בארץ הפלאות" (2008) ובאותה שנה השתתפה בדרמה המצליחה " הסיפור המופלא של בנג'מין באטן", בדמותה של דייזי הצעירה.
ב-2010 הצליחה לעורר את תשומת לבם של מבקרי הקולנוע כשזכתה להערכה רבה על הופעתה בסרט " אי שם" בתפקיד קליאו בתו של שחקן הקולנוע ההוליוודי ג'וני מרקו . בשנת 2001 קיבעה את מעמדה כשחקנית קולנוע עולה כאשר הופיעה בשובר הקופות של ג'יי ג'יי אברהמס וסטיבן ספילברג "סופר 8" בתור הילדה אליס דאיינרד.

זואי סלנדה

שחקנית אמריקאית הידועה בזכות משחקה בסרטים "קולומביאנה", "קרוסרודס", כאנה מריה ב"שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה", אוהורה ב"סטארטרק", נייטירי ב"אווטאר" של ג'יימס קמרון וגאמורה בסרטי " שומרי הגלקסיה."
עד להופעתה בשוברי קופות הוליוודיים  הופיעה בסרטי נעורים כמו "קרוסרודס", "להתגבר" ו"שורת המתופפים", כמו גם בסרט הקומדיה של סטיבן שפילברג "טרמינל" ובמותחן "שמונה צדדים לאמת".
בשנת 2016 חזרה לשחק ב"סטארטאק – אל האינסוף ",סרט ה-13 במספר בסדרת סרטי "מסע בין כוכבים" ומשמש כהמשכו הישיר של הסרט "האויב בתוכנו - סטארטרק" משנת 2013 .
חי את הלילה





חי את הלילה
סרט מומלץ אהבתי. .
מאת שרית יוכפז עורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה