Translate

יום חמישי, 11 באוגוסט 2022

ט"ו באב בפתח: אלו הערים בעולם שדורגו כרומנטיות ביותר בעיני ישראלים/ מאת שרית יוכפז

 

                                                         hotel- lutelial

ט"ו באב בפתח:
אלו הערים בעולם שדורגו כרומנטיות ביותר בעיני ישראלים

 

ט"ו באב, הידוע כחג האהבה העברי שיצוין השנה ב-11 באוגוסט, מהווה הזדמנות עבור זוגות לציין את אהבתם במחווה רומנטית. עבור זוגות שמתכננים לחגוג מעבר לים, פלטפורמת התיירות הדיגיטלית Booking.com חושפת מה הן הערים הרומנטיות ביותר ברחבי העולם, כפי שדורגו על ידי מטיילים ישראלים*.

העיר שדורגה כרומנטית ביותר היא פראג, עיר הבירה של צ'כיה המציעה מבנים מרשימים, כיכרות העתיקות ובליבה זורם נהר הולטאבה. במידה ופראג מסתמנת כיעד הזוגי הבא שלכם, תוכלו לבחור ללון במלון הדירות סלבטור סופיריור או מלון גרדן קורט, שמיקומם המרכזי דורג גבוה במיוחד בקרב זוגות.

במקום השני והלא מפתיע, דורגה בירת איטליה – רומא. את ימי הטיול תוכלו להעביר בשלל אתרים רומנטיים, החל מהכיכרות הציוריות, מזרקות ופסלים מעוצבים, המדרגות הספרדיות המפורסמות והאתרים ההיסטוריים המוכרים כמו הקוליסיאום, הפנטאון וכנסיות וארמונות עתיקים. להשלמת החוויה תוכלו ללון במלון פנטהאוז סוויט רומא, המציע דירות וחדרים יוקרתיים בלב העיר.

הערים שדורגו במקום השלישי והרביעי כערים רומנטיות בקרב מטיילים ישראלים הן פריז וונציה בהתאמה. בירת צרפת מלאה בסמלים אייקונים, החל ממגדל אייפל ועד שער הניצחון, עם מגוון מסעדות מדהימות המתאימות בדיוק לדייט רומני. מלון שקיבל דירוג גבוה כמתאים לטיול זוגי הוא המלון היוקרתי והאייקוני לוטשיה הממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסן. ונציה המיוחדת, מציעה למבקרים בה חופשה ייחודית על גדות הנהר ומזמנת להם שייט קסום בגונדולות המקומיות, אוכל מקומי איכותי ושלל תעלות לבקר בהן. מבין מקומות האירוח שזכו לדירוג גבוה הודות למיקום המעולה שלהם על ידי מטיילים בזוג ניתן למצוא את מקום האירוח פאלאצו פיאנקה ומלון רדיסון קולקשן פאלאצו נאני ונציה.

את החמישייה הראשונה סוגרת בודפשט, בירת הונגריה הממוקמת על נהר הדנובה. בבודפשט זוגות יכולים להתענג עם הטעמים המתוקים של המאפה ההונגרי המפורסם הלא הוא הקיורטוש, לצאת לשיט רומנטי על נהר הדנובה, לטבול במרחצאות חמים על רקע השקיעה, או לבחור בארוחה באחת מהמסעדות הפופולריות בשדרת הואצי התוססת. בלב העיר, תוכלו להתארח במלון הבוטיק קמפינסקי קורבינוס, שקיבל ציון גבוה במיוחד בקרב זוגות והוא גם בעל תג תיירות ידידותית לסביבה, שמעיד על המאמצים שהוא משקיע במטרה להציע חווית תיירות ידידותית לסביבה.  

 

מתודולוגיה:

*הנתונים מבוססים על דירוג של יעדים רומנטיים מובילים בעולם בקרב ישראלים, המתבסס על חוות דעת ודירוגים של מטיילים בפלטפורמה של Booking.com.


 

 

לתמונות באיכות טובה הניתנות לשימוש תמורת קרדיט ל-Booking.com לחצו כאן.

 

אודות Booking.com:


כחלק מקבוצת
Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של  Booking.com  היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר, כל עוד זה כמובן בטוח. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני תיירים ותיירות לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק התיירות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-44 שפות ומציעה יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח רשומים באתר, הכוללים יותר מ-6.4 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.

עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook.
לכל החדשות והמידע העדכני ביותר
על Booking.com בישראל בקרו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה