Translate

יום שלישי, 9 באוגוסט 2022

תחרות "שיר לערד" במסגרת אירועי 60 שנה לעיר מאת שרית יוכפז




תחרות "שיר לערד" במסגרת אירועי 60 שנה לעיר 

מאת שרית יוכפז


מכירים את – "לא נרדמת", "עיר עם תחתית", "סתלבט בקיבוץ", "בזכרון תפנה ימינה".. גם אנחנו רוצים שיר משלנו. במסגרת אירועי שנת ה 60' לערד, עיריית ערד מזמינה יוצרים לשלוח שיר מקורי (מילים ולחן) על ערד, לערד, קשור לערד.

עיריית ערד מוציאה קול קורא ומזמינה יוצרים מתחום המוסיקה ובכלל להגיש שיר (מילים ולחן) ולהשתתף בתחרות "שיר לערד" במסגרת אירועי 60 שנה לעיר.
הפרס: 10,000 ₪ לשיר הזוכה
 (!!)


במסגרת חגיגות 60 שנה לעיר ערד יוצאת עיריית ערד במיזם חדש ומאתגר: תחרות שיר לערד. מדובר בתחרות בה מוזמנים יוצרים להגיש שיר (מילים ולחן) לוועדה השופטת. הפרס לכותב ומלחין השיר הנבחר עומד על סכום של 10,000 ₪ (!). יוצרים וזמרים המעוניינים להגיש את מועמדותם יעשו זאת עד לתאריך 30/9 ולא יאוחר מכך. יש לכלול בשיר אלמנטים הקשורים לערד כגון התייחסות לקהילה ולתושבים / נוף וקסם המדבר / אהבה / ילדות מאושרת / ובכלל – כאן המקום ליצירתיות מתפרצת.

עיריית ערד תעשה שימוש בשיר הנבחר לפי צרכיה והוא עתיד להתפרסם בכלי התקשורת השונים כולל השמעת השיר בטלוויזיה וברדיו תוך מתן קרדיט מלא לכותב והמלחין. כמו כן, השיר יהיה מעוגן בזכויות יוצרים כחוק.
ההליך הינו בחסות עיריית ערד והספרייה העירונית ע"ש עמוס עוז.
פרטים נוספים, תקנון התחרות, הרשמה ולשליחת שירים: 
https://did.li/ARAD-SONG

יהושע אשכנזי – דובר עיריית ערד מספר על התחרות: "השנה חוגגת ערד את שנתה ה- 60 בשלל אירועי תרבות. החלטנו לצאת זו השנה לראשונה בתחרות "שיר לערד" בסימן 60 שנה לעיר ולאתגר את שלל היוצרים, הכותבים והמלחינים עם פרס שווה במיוחד של 10,000 ₪. לא מעט שירים נכתבו על ערים גדולות וקטנות בכל רחבי הארץ, וגם לנו יש רצון להתחדש להתהדר בשיר חדש שכולו ערד - עיר מיוחדת שאין שנייה לה. בהצלחה לכל הנרשמים ומגישי השירים לתחרות". 


כיתוב תמונה- מצפור מואב בערד 


מאת שרית יוכפז
 קרדיט ענבר עדין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה