עיריית יהוד השלימה ערב חג הפסח רכישה של למעלה מ-100 לחצני מצוקה מסוג "אמון SOS" של קבוצת מוקד אמון -
המאפשרים להתחבר באופן מידי בשעת חירום אל שירותי הסיור ולמוקד המבצעי מסביב לשעון בלחיצת כפתור בודדת ובזמן בזק. הרכישה התבצעה עבור גני הילדים בעיר, כאשר בעירייה שוקלים להרחיב את השימוש ב"אמון SOS" גם לבתי הספר, מוסדות רווחה, מתקני העירייה ועוד.
בעוד כל מוסד חינוכי חייב אמצעי תקשורת חירום כלשהוא, בעיריית יהוד החליטו להקדים תרופה למכה ולהשתמש בלחצני המצוקה גם בשגרה, לכל מטרה, החל מתאונה כזאת או אחרת ועד למצב חירום ממשי על ילדי הגן. כאשר בעירייה החליטו להתייעל בנושא הזה, הם בחרו בשירות הנ"ל של קבוצת מוקד אמון, כשהקריאות יגיעו תחילה למוקד החברה וממנה למוקדי השירות העירוניים הרלוונטיים.
זאת, לאחר שהלחצנים הקודמים היו תופסים למעשה קווי טלפון, במצבים מסוימים שני גנים היו משתמשים באותו לחצן, ובעיריית יהוד החליטו לשים לזה סוף, כך שכל גננת וסייעת בעיר תוכל להשתמש בלחצן באופן עצמאי מבלי להיות תלויה בקו הטלפון או בזמינות המכשיר.
טכנית, איתור המיקום מתבצע בזמן אמת דרך מערכת איתור לוויינית (GPS) באופן המאפשר זמינות בכל רגע ומכל מקום. כמו כן, הוא מאפשר תקשורת דרך ערוץ דיבור דו כיווני מהמכשיר. בנוסף, אפשר להתחבר דרכו אל היישומון המכשיר הטלפון הנייד ולהפעיל התראה במקרה של נפילה.
המכשיר החדש פותח בצורת טיפת מים אשר מיועד לתלייה כשרשרת, מחזיק מפתחות או כמוצר מוחבא בתוך התיק. בשל מגוון היכולות שלו מתאים "אמון SOS" לקהל יעד רחב כגון דיור מוגן, בתי אבות, מוקדי מצוקה, מבוגרים, חולי אלצהיימר, מטיילים בעולם, ילדים, מוקדי בטחון ועובדים בודדים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה