יום שלישי, 29 בדצמבר 2020

דואר ישראל משיקה את "דואר בקליק", שירות מקוון מאת: שרית יוכפז


 דואר ישראל משיקה את "דואר בקליק", שירות מקוון
המאפשר העברת מידע מקדים לפני משלוח חבילות לחו"ל מהבית

השירות מושק על רקע דרישות איגוד הדואר העולמי, רשויות המכס

ומינהלי הדואר בעולם למתן מידע מקדים על משלוחים טרם הגעת המשלוח לחו"ל

 

חברת דואר ישראל משיקה את "דואר בקליק", שירות מקוון חדש המאפשר ללקוחות פרטיים ועסקיים השולחים משלוחי טובין לחו"ל,

לבצע פעולות עצמיות מהבית או מהמשרד, עוד לפני ההגעה לסניף הדואר.

השירות מאפשר למלא מראש באתר הדואר (www.israelpost.co.il) פרטי מידע מקדים לפני משלוח החבילות לחו"ל,

לבחור את שיטת השילוח הרצויה, לשלם מראש את דמי המשלוח וכן להדפיס את מדבקת המשלוח וכל זאת לפני ההגעה לסניף.

השירות יינתן ללא תשלום וייעל משמעותית את תהליכי המשלוח לחו"ל,

שכן הלקוחות יוכלו לבצע מגוון פעולות בעצמם, תוך שליטה מלאה בתהליכי המשלוח, בזמן ובמקום שנוחים להם,

ולהזמין תור מראש לסניפי הדואר לצורך ביצוע מסירת המשלוחים כמעט ללא המתנה.

בעוד מספר שבועות ניתן יהיה להזמין בתשלום נוסף גם שליח עד בית הלקוח

לאיסוף החבילות ולמשלוח שלהן, ללא צורך בהגעה לסניפי הדואר.

 

שירות "דואר בקליק" מושק על רקע דרישות החובה של איגוד הדואר העולמי, רשויות המכס ומינהלי הדואר בעולם

למתן מידע מקדים על משלוחי טובין לפני משלוח לחו"ל החל מ-1.1.2021,

והוא יסייע גם בצמצום זמני ההמתנה בסניפי הדואר.

במקביל חברת הדואר מרחיבה את מערך זימון התורים מראש במאות סניפים החל מינואר 2021,

לאחר פיילוט מוצלח שביצעה בתשע יחידות ברחבי הארץ בחודשיים האחרונים.

במסגרת זו החברה תאפשר הגעה למאות סניפים

רק בהזמנת תור באתר החברה, באפליקציה בנייד או במוקד 171.

 

חברת דואר ישראל נערכה לעמוד בדרישות איגוד הדואר העולמי (UPU) , רשויות המכס ומינהלי הדואר בעולם

להעברת מידע מקדים בעת משלוח טובין לחו"ל, החל מ-1 בינואר 2021.

חובת הדיווח חלה על לקוחות פרטיים ועסקיים, על כלל מוצרי היצוא

לרבות החזרות חבילות, חבילות, צרורות ומוצרי ECO POST ו-EMS ולכלל היעדים.

כל לקוח שישלח טובין לחו"ל מינואר באמצעות דואר ישראל,

יידרש לדווח טרם המשלוח על פרטי התכולה וערכה,

ולציין פרטי שולח ונמען, לרבות שמות, כתובות ומספרי טלפון.

 

הדרישה מגיעה כאמור מאיגוד הדואר העולמי, לצורך שיפור השירות הכלל עולמי

ויצירת סטנדרטיזציה ואחידות בעולם השילוח הבינלאומי, תוך שיפור תהליכי השחרור מהמכס.

המידע יועבר למינהל הדואר הרלוונטי בעולם, עוד לפני משלוח הפריט לחו"ל.

לקוחות פרטיים ועסקיים יוכלו כאמור לבחור בין מסירת המידע המקדים בסניפי הדואר בעת ביצוע המשלוח,

או לעדכן מראש את המידע מרחוק באחד מפורטלי המשלוחים שמעמידה החברה ללקוחותיה באתר הדואר.

 

 

לשירות 'דואר בקליק' ולצפיה בסרטון הסבר לחצו: כאן

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

 צילום שחר פלישמן

מאת שרית יוכפז 


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה