יום שני, 4 במרץ 2019

חב' י.פפר מציגה את מגוון מכונות קפה הפרימיום של חב'JURA משווייץ לשנת 2019




חב' י.פפר בע"מ, שהינה בבעלות יורם פפר ומתמחה מזה כ-40 שנה ביבוא ושיווק ציוד לתעשיות האפייה למטבח המוסדי ומייצגת באופן בלעדי בישראל את חב' מכונות הקפה האוטומטיות JURA משווייץ , מציגה את מגוון מכונות הקפה הפרימיום של חב' JURAלשנת 2019:

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏
צילום: שרית יוכפז.


A1 : מכונה קומפקטית למשקאות קפה בלבד ללא חלב או חלב מוקצף.
ENA MICRO 90:  מכונה הקומפקטית ביותר של יורה עם אפשרות להכנת קפוצ'ינו (הפוך) בלחיצת כפתור אחת.
E8 : מכונה ביתית עם טכנולוגיות ייחודיות ליורה: מטחנה שקטה ומדויקת, מערכת חליטה חדשנית, מערכת מים חכמה לזיהוי אוטומטי של המסנן, מערכת לשמירה על היגיינה מוחלטת ועוד'.
S-8  : ה- S8 מקרינה אלגנטיות ואיכות בלתי מתפשרים. תשומת הלב המוקפדת שהושקעה בפרטים, והחומרים המשובחים מהם בנויה המכונה, כובשים את תשומת הלב.
ה- S8  זכתה בשני פרסי העיצוב היוקרתיים לשנת 2018:
J-6  מכונת פרימיום לבית .העיצוב הנשגב שרוי בהרמוניה מושלמת עם החומרים מעודנים והדגשים העיצוביים. הטכנולוגיות החדשניות ביותר  מבטיחות כי מגוון משקאות הקפה תמיד ירשימו באיכותם המשובחת. המכונה קלה להבנה וניתן להפעילה באמצעות הסמארטפון בשימוש ב- Smart Connect,  אשר זמין כאופציה. תכניות התחזוקה ותקן ההיגיינה TÜV הופכות את מכונת הקפה היוקרתית הזו למושלמת.
Z-6 :  ה- Z6 פורצת הדרך הינה מכונת קפה ברמה שונה מכל מה שהיכרתם עד היום. הדור החדש של מכונות הקפה האוטומטיות ממחיש את החדשנות השוויצרית. הוא מצליח להציב סטנדרט חדש של איכות למגוון שרחב של משקאות קפה, מהריסטרטו הקצרצר והמרוכז ועד לקפוצ’ינו על בסיס חלב הפופולרי והמעודן.



JURA  משיקה בימים בישראל אלה את הדור הבא בתחום מכונות קפה הפרימיום - JURA S8'''' - עם מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך הכנת הקפה (15 סוגי קפה שונים):
הדור החדש של מכונות הקפה – מסך מגע צבעוני ויכולת להכין 15 סוגי קפה שונים- חב' ''יורה ישראל'' (JURA) משיקה בימים אלה את הדור הבא בתחום   מכונות קפה הפרימיום - JURA S8'''' - עם מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך הכנת הקפה (15 סוגי קפה שונים).
JURA S8'''' הינה מכונת קפה מעוצבת ואלגנטית עם יכולת הכנת 15 סוגי משקאות קפה שונים: ריסטרטו, ריסטרטו–כפול, אספרסו, אספרסו-כפול אספרסו ארוך, אספרסו-מקיאטו ,אמריקאנו, קפוצ'ינו, לאטה, לאטה-מקיאטו, קפה-לאטה, פלט-וויט, מים חמים, חלב , קצף חלב.
המכונה עם מסך מגע צבעוני בגודל של 4.3 אינצ' ברזולוצייה גבוהה ההופכת את תפעול המכונה לפשוט ומתוחכם יותר, עם הפעלה מהירה , גרפיקה ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה ומנחה את המשתתפים בתהליך ההכנה. ניתן להפעיל את המכונה גם באפליקציה ייחודית:J.O.E
ל- JURA S8'''' מטחנת קפה מדויקת ומהירה המשמרת את מלוא הארומה של פולי הקפה ומקצרת את זמן הכנת קפה האספרסו , טכנולוגיית הקצפה מקסימלית ומערכת נקיון אוטומטית.    המחיר- 8,200 ש''ח.
ניתן לרכוש את המכונות  דרך מרכז הזמנות של חב' יורה (jura) –
טל - 03-5335038  או דרך האתר : https://www.jura.co.il/
או במרכז המכירות – רח' החומה 9, אור יהודה.

מר עמנואל פרובסט – מנכ''ל חברת JURA משוויץ מציין, שמאז תחילת שנות ה-90 חברתJURA משווייץ התמקדה באופן עקבי בייצור ושיווק מכונות קפה אוטומטיות תוך בניית מותג פרימיום, בענף שמציב סטנדרטים מאתגרים ומתחדשים ללא הרף מבחינה טכנולוגית.
בשנת 2018 מחזור המכירות עבר את ה-500 מיליון סוויס פרנק, ונמכרו מעל ל- 380,000 מכונות קפה ב- 55 מדינות ברחבי העולם.
יורה מספקת פתרון קפה מושלם באיכות בלתי מתפשרת לבית ולמשרד.
מכונות הקפה האוטומטיות לחלוטין של JURA מייצגות ערכים של חדשנות, דיוק, איכות, אמינות, קיימות סביבתית ועיצוב מרהיב.
הן מעניקות חוויית קפה מושלמת, הודות לשימוש הפשוט והאינטואיטיבי, התחזוקה הקלה והעיצוב זוכה הפרסים היוקרתיים. תקבלו את ספל קפה הטוב והטעים ביותר, שנחלט מפולים טריים שנטחנו הרגע, ושלא נארזו מראש בקפסולות, וזאת פשוט בלחיצת כפתור. כך, יש לכם את החופש לבחור את סוג פולי הקפה לפי הטעם האישי, וגם מונע פסולת מיותרת של אריזות. טווח המוצרים כולל את הניסיון, הידע והמומחיות שנרכשו במהלך 25 שנות מחקר ופיתוח, בהן ייוצרו מעל 5 מיליון יחידות של מכונות קפה אוטומטיות. כך אנו יכולים להבטיח איכות, אמינות ועמידות לאורך שנים. 
כמובילה בחדשנות הטכנולוגית, JURA השיקה לאחרונה אפליקציה להכנת ספל קפה בהתאמה אישית (בשלב זה באנגלית, במכונות הכוללות את ה- smart connect). באפליקציה ניתן להגדיר ולשמור את כמויות הקפה, המים והחלב שאתם אוהבים בספל הקפה שלכם, ולהכין אותו בלחיצה על הסמארטפון שלכם.
האסטרטגיה השיווקית של JURA היא נוכחות ממותגת אחידה בעולם מאופיינת בחומרי תקשורת אחידים.
המטה של ​​JURA מציע תוכן וחומרים המותאמים למותג, בכל ערוצי התקשורת. משווקי מכל רחבי העולם משתמשים בחומרים אלו.  גם בישראל התחלנו ליישם אסטרטגיה זו ובעתיד הקרוב נוכל לראות מיתוג אחיד בכל חנויות הקפה המתמחות שמוכרות את מכונות הקפה של יורה.
פרובסט מוסיף, שרוג'ר פדרר -  אלוף הטניס הבינלאומי, הוא הפרזנטור של JURA. רוג'ר פדרר חתם על הארכת הסכם הפרזנטור של החברה עד לשנת 2020.
החב' החליטה לעבוד עם פדרר כשגריר המותג בשל קווי הדמיון בין המותג JURA לבין פדרר : מוצא שוויצרי, עבודה קשה ומדוייקת, אלגנטיות, והמרדף אחרי מצויינות. אין ספק שפדרר מגלם את כל הערכים האלה בצורה מושלמת ובכך מסייע לחב' JURA לבנות את המותג שלה בעולם.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
יורם פפר, הבעלים 
של חברת
י.פפר מציין, ששוק מכונות הקפה האוטומטיות הביתיות הינו בעל פוטנציאל צמיחה שטרם התממש.  להבדיל מפלח השוק המוסדי, משקי הבית בישראל צורכים כמות קטנה יחסית של פולי קפה (בממוצע כ- 1 ק"ג קפה בחודש), ומחירם בישראל הינו גבוה יחסית לאירופה. יחד עם זאת, מספרם הגדול של משקי הבית בישראל, בשילוב המגמה ההולכת ומתבססת של שתיית קפה איכותי, יוצרים פלח שוק מבטיח, מבחינת גידול במכירות הקפה עצמו וכן מבחינת מכירת מכונות הקפה הביתיות.
אין זה מן הנמנע כי בעתיד הקרוב נוכל לרכוש את פולי הקפה גם ברשתות השיווק, והזמינות תוביל לירידת מחירים. מגמת צריכת מכונות הקפה האוטומטיות הביתיות צפויה להתחזק, וסימנים לכך ניכרים כבר היום:
השוק מוערך כיום בכ- 1000 מכונות לשנה, והיקף המכירות הממוצע מוערך ב- 4,700,000 ₪ לשנה.

יח"צ: צבי וילדר.

התקיימה מסיבת עיתונאים והוצגו כל החידושים באור יהודה.
מומלץ.

מאת: שרית יוכפז


שרית יוכפז - לייף סטייל, אופנה, עסקים ותיירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה