Translate

יום רביעי, 3 במרץ 2021

לון "המלך דוד" ירושלים יארח מחר את מפגש הפסגה של ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו עם קנצלר אוסטריה, מר סבסטיאן קורץ וראשת ממשלת דנמרק, הגברת מטה פרדריקס / מאת שרית יוכפז

 


  1.  מאת: שרית יוכפז
  2. מלון "המלך דוד" ירושלים יארח מחר ה-4/3/21) את מפגש הפסגה בנושא פיתוח וייצור חיסוני קורונה והיציאה ממשבר הקורונה של ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו עם קנצלר אוסטריה, מר סבסטיאן קורץ וראשת ממשלת דנמרק, הגברת מטה פרדריקסן.
  3.  
  4. לאחר ששלושת המנהיגים יערכו ביקור במפעל חברת טבע בשוהם הם יגיעו למלון "המלך דוד" ירושלים לפגישה משולשת שתיערך באחת מהסוויטות המפוארות במלון.
  5.  
  6. לאחר הפגישה המשולשת שלהם, תתקיים פגישה מורחבת באולם הנשיאים עם כל צוותי העבודה של מדינת ישראל, אוסטריה ודנמרק. לבסוף שלושת המנהיגים ייתנו הצהרות לתקשורת ב-"חדר הקריאה" המיתולוגי בלובי של מלון המלך דוד ירושלים.
  7.  
  8. עבור המשלחת של אוסטריה בראשות קנצלר אוסטריה, מר סבסטיאן קורץ שוריינו 5 חדרים חדרים במלון ועבור המשלחת של דנמרק בראשות ראשת ממשלת דנמרק, הגברת מטה פרדריקסן שוריינו 5 חדרים במלון המלך דוד ירושלים.
  9.  
  10. על אף שמלון "המלך דוד" ירושלים סגור רשמית בגלל משבר הקורונה, הוא נפתח בחודשים האחרונים לטובת אירוח משלחות מדיניות בהתאם לבקשת משרד החוץ.
  11.  
  12. בין הביקורים האחרונים שהיו במלון המלך דוד ירושלים לאחרונה: משלחת של שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל חאג'ה, נשיא קפריסין, שר הנפט של מצרים, משלחת מבחריין בראשות ד"ר שייח חאליד בן חליפה אל חליפה בן דודו של מלך בחריין, ביקור שר החוץ של בחריין ד"ר עבדולטיף בן ראשיד אל זיאני, מזכיר המדינה של ארצות הברית מייק פומפאו, ראש ממשלת רומניה, שר החוץ של בולגריה, ראש ממשלת סלובניה, שר החוץ של ספרד ועוד.
  13.  
  14. מצ"ב תמונה של מלון המלך דוד ירושלים ותמונות של "חדר הקריאה" בלובי של המלון שיארח את ההצהרות של שלושת המנהיגים.
  15. צילום: אורי אקרמן.

  • מאת שרית יוכפז

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה