Translate

יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

הזמר איתי לוי משיק קולקציית קפסולה - למותג לי קופר פריטי הmust שכל גבר צריך במלתחה – לחורף 2020. מאת שרית יוכפז






ITAY LEVI X LEE COOPER
LIMITED EDITION

הזמר איתי לוי משיק קולקציית קפסולה -  למותג לי קופר
פריטי הmust שכל גבר צריך במלתחה – לחורף 2020

100 חבריו  הקרובים  ביותר של הזמר איתי לוי הוזמנו ביום שישי האחרון (20.12) לחשיפת קולקציית קפסולה לגברים של איתי לוי  ומותג לי קופר.

האירוע  נערך בבר תל אביבי אופנתי  GOAT TLV    אליו הגיעו בין היתר:
אייל גולן יד ביד עם דניאל גרינברג, עדן בן זקן בהריון מתקדם, סטטיק וארוסתו שרית פולק, בן אל תבורי שפגש את אמא אביבה תבורי  והזמינה בספונטניות לארוחת שישי,  מאיה בוסקילה שהגיעה בהרכב מלא עם בעלה עוזי אזולאי  ובנה לני, נסרין קדרי ועוד.ועוד ועוד.



Lee Cooper ישראל, מותג הג'ינסים והאופנה הבריטי שנמצא בבעלות קבוצת בריל, בשיתוף עם פרזנטור החברה איתי לוי, גאים להציג קולקציית קפסולה משותפת במהדורה מוגבלת.

הזמר  המצליח  איתי לוי  השיק בשישי האחרון (20.12) קולקציית קפסולה במסגרת שיתוף פעולה עם מותג האופנה לי קופר, המחבר בין מוסיקה ישראלית  לאופנת גברים. מדובר בקולקציית קפסולה ראשונה של איתי לוי, הכוללת פריטים מקוריים וייחודיים שעוצבו בהשראת סגנון הלבוש שלו  בשיתוף מעצבי המותג. 

לאחר שתי עונות שבהן משמש איתי לוי  כפרזנטור של המותג לי קופר, הגיע הצעד המתבקש הבא – קולקציית קפסולה לגברים – חורף 2020.   

לדברי איתי לוי: "אין ספק שיש בקולקציה תרגום לסגנון  הלבוש שלי: המראה הספורטיבי.
כוכב הקולקציה הוא הג'ינס  בשילוב טישרט,  קפוצון או ג'קט,  היוצרים שילוב בין פריטים ומוטיבים מהיום יום."

לי קופר ידוע כמותג צעיר וטרנדי וקולקציית הקפסולה של לוי ממשיכה את הקו העיצובי  העושה שימוש רב בדנים ושאר פריטי הקולקציה משלימים. איתי לוי, הידוע כפאשניסט, עיצב מספר פריטים המתאימים ליום יום ולשעות הערב מתוך מחשבה מהם פריטי הMUST אשר חייב כל  גבר במלתחה לעונה הנוכחית.

הקולקציה כוללת 22 פריטים ומתאפיינת  בצבעוניות נקיה ואורבנית הנעה בין שחור ולבן לפלאש של צהוב זרחני. הקולקציה מתמקדת בפריטים מעולמות הג'ינס ומכילה מגוון ג'ינסים בגזרה צרה מבד כותנה לייקרה שמאפשרים גמישות ונוחות מקסימלית.

בנוסף,  ניתן למצוא בקולקציה מגוון פריטים משלימים לטוטאל לוק מנצח: ז'קט ג'ינס בצבע שחור עם דפוס טונאלי, ג'קט ג'ינס בצבע כחול עם הדפס שלקוח מתוך הופעה, טי שרטים עם הדפסים מעולם המוסיקה, פוטרים מבדים שונים כמו בד דמוי חליפת צלילה ובד קטיפה בשילוב פסי זהב בצדדים, חולצות מכופתרות, חליפה שחורה להשלמת המראה המוקפד ועוד.


בכל הדגמים בקולקציה ניתן דגש על הדיטיילים והאלמנטים הקטנים של כל בגד, אם זה בטכניקות הדפס חדישות או גרסאות לא שגרתיות לחולצה מכופתרת קלאסית.

קולקציית הקפסולה של איתי לוי ללי קופר משקפת את שיתוף הפעולה הפורה בין איתי לוי למותג כבר מספר עונות ומביאה לביטוי את תפיסת העולם של המותג תוך חיבור לעולמו של איתי לוי.


 טווח מחירי קולקציית איתי לוי – לי קופר:

מכנסי ג'ינס החל מ : 449.90
טי שרטים החל מ: 169.90
קפוצ'ונים החל מ: 349.90
ג'קטים החל מ: 399.90
טרנינג החל מ:329.90
חליפות אלגנטיות החל מ:499.90

מידות : ג'ינסים – 26-40 ( מקביל ל 36 עד 50 ) , חולצות- XS-XXL

 צילום טל טרי- חגיוב

להשיג ברשת לי קופר ברחבי הארץ

תגובה 1: