Translate

יום שבת, 27 ביולי 2019

חדש על המדף פופים" בזוקה ממולא בטעם בזוקה ובטעם תות .:תפוזינה מציגה חדשנות בקטגורית המשקאות הקלים: תפוזינה WOW מופחת סוכר. מאת: שרית יוכפז


לראשונה בזוקה "פופים"
בזוקה ממולא בטעם בזוקה ובטעם תות
בזוקה, מותג המסטיקים האהוב של עלית מקבוצת שטראוס, מתרחב ומשיק לקיץ לראשונה מסטיק בזוקה ממולא בטעמים של בזוקה ותות, ללא תוספת סוכר, ללא אספרטם וללא טיטניום דיאוקסיד

בזוקה "פופים" החדש, מביא את חווית בזוקה בפורמט חדשני, עם מרקם חדש  ומפתיע בקופסאות וורודות – צבע 'בזוקה', נוחות לשימוש ולסגירה חוזרת ובמחיר זהה ליתר קופסאות המסטיקים של שטראוס.

מותגי המסטיקים של שטראוס נמצאים בצמיחה מזה שנתיים ברציפות ומצמיחים את הקטגוריה עם נתח שוק של 30.5% (2019, סטורנקסט כספי) וגידול מצטבר של 4.8% בשלוש השנים האחרונות.



חצי מהסוכר והטעם – וואו!
בשורה לצרכני המשקאות הקלים: תפוזינה משיקה סדרה חדשה
עם חצי מכמות הסוכר עם הטעם הקיים והאהוב
תפוזינה WOW בטעמים תפוזים, לימונענע ואשכוליות
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הפרזנטורית, רותם אבוהב ולצידה כוכב הרשת בן זיני. לצד זה יעלה קמפיין שילוט חוצות ארצי בכיכובה של רותם אבוהב, קמפיין דיגיטל רחב כולל פעילויות
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "אנחנו נרגשים להשיק סדרה חדשה לתפוזינה, תפוזינה WOW. דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת, של צוות יפאורה, בשילוב עם חברות מתקדמות באירופה,  הצלחנו להפחית חצי מכמות הסוכר כשהטעם נשאר זהה לסדרת המוצרים הקיימת".
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ6 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.


תפוזינה WOW תגיע בטעמים האהובים של תפוזים, לימונענע ואשכוליות
 ותכיל חצי מכמות הסוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים
עם ויטמינים וחתיכות פרי.

סדרת תפוזינה WOW מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונים, לימונענע, תפוחים, תפוזים לייט, אשכוליות לייט.

תהנו...
מאת:  שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה