שטראוס מזון טרי מציגה לקראת שבועות:
סדרת פסטה מצוננת תחת המותג החדש eat good
מתכון משופר לרביולי וטורטליני עם מילויים
עשירים, הפחתה במלח (לא יסומן ברפורמת סימון המוצרים), ללא חומרים מייצבים ומשמרים
ובישול בדקה אחת בלבד
יפתח עצמון, מנכ"ל חטיבת מזון טרי: "מתוך הקשבה והבנה של הצרכים המשתנים של
הצרכנים שלנו, אנחנו רואים שאחת המגמות הבולטות כיום היא חיפוש אחר מוצרי מזון המספקים
פתרונות טעימים ומהירים לארוחה, וזאת מבלי לוותר על רכיבים איכותיים ואורח חיים
בריא.
אל סדרת הארוחות המוכנות שלנו, תחת המותג "Eat Good" שהשקנו לאחרונה, מצטרפת
היום הפסטה המצוננת שלנו, במתכון משופר הכולל רכיבים איכותיים.
חטיבת מזון טרי, חטיבת האוכל של שטראוס, שמה לה למטרה להתאים את המוצרים
שמפתחת לצרכים המשתנים של ציבור הצרכנים שלה, ולספק להם מגוון רחב של פתרונות
רלוונטיים. בתוך כך, הסדרה החדשה תציע גם טורטליני פטריות כמוצר נוסף בהכשר פרווה
לצד הרביולי בטטה."
קטגוריית הפסטה המצוננת נמצאת בצמיחה ועומדת על 64
מיליון ₪ בשנה עם גידול של 4 מיליון ₪ מול שנה קודמת. בחמש השנים האחרונות ניתן
לראות גידול של 30% לקטגוריה – כאשר
שטראוס הינה החברה הצומחת ביותר בתחום. פסטה מצוננת של שטראוס מובילה את השוק
ועומדת כיום על 49.6% נתח שוק. המילוי הנמכר ביותר בישראל
הוא רביולי גבינה – והוא מהווה 52% משווי המכירות (סטורנקסט, שבועות אשתקד).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה