Translate

יום חמישי, 15 בפברואר 2018

דיור אינטריורס השיקה את קולקציית ריהוט מדנמרק 2018 של HJORT KNUDSEN-מאת: שרית יוכפז


דיור אינטריורס  השיקה את קולקציית 2018 של
HJORT KNUDSEN
מותג חדש של ריהוט ומערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק


בהשקת קולקציות הרהיטים החדשות של דיור אינטריורס לשנת 2018 הציג ציון שגב, הבעלים של החברה, בפני קהל של אדריכלים ומעצבי פנים את HJORT KNUTSEN  מותג חדש בישראל של רהיטים ומערכות ישיבה מעוצבות, המביא את בשורת העיצוב הדני לישראל, זה שלא מפסיק לעורר עיניין מזה מספר שנים.

החברה מדנמרק, שפועלת באופן סלקטיבי במיוחד לגבי בחירת מפיציה בעולם, נכבשה בקסמי הנציג הישראלי ומר KNUDSEN בעצמו, הבעלים של חברת הענק האירופאית, הודה כי הוא זוכר לישראל חסד נעורים – כיוון ששהה כאן במתנדב באחד הקיבוצים בשנות ה- 70.

נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ולא מסורבל עם קימורים מרהיבים ואסתטיקה בדגש על עבודת עיצוב אומנותית איכותית - אלה הם המאפיינים של  Hjort Knudsen מדנמרק, מותג רהיטים מוביל בתחומו במדינות סקנדינביה וצפון אירופה. 

באי האירוע נהנו מתצוגה מרהיבה של רהיטים חדשניים ומעוצבים וגם מהרצאה מעוררת השראה של סיגל הורנפלד "מעצבת שינויים" שדברה על הקשר שבין עיצוב, אופנה והמותג שקוראים לו אני, על הקשר בין האמת הפנימית של כל אחד מאיתנו לבין האופן בו הוא מתלבש ומעצב את ביתו.

לדבריה: "שינוי חיצוני בהכרח מוביל ומניע לשינוי פנימי" והיא מוסיפה כי  "שינוי הניראות שלנו משנה גם הפנימיות שלנו. זה עובד לגבי מראה חיצוני וזה עובד גם בחלל הבית. השינויים שנחולל ישפיעו על האוירה של הבית ועל הדינמיקה של האנשים שחיים בו".

כבר ארבעה עשורים שחברת 'דיור אינטריורס' מייבאת לישראל מערכות ישיבה ופריטי ריהוט מעוצבים המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

עיצוב מרהיב, פונקציונאליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב 'דיור אינטריוס' למן יום הקמתה. ,"אנו שואפים תמיד להביא ללקוח הישראלי את הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן" כך לדברי ציון שגב, מייסד החברה ובעליה.
לחברה מגוון רחב של כורסאות וכסאות המשתלבים בחלל המגורים יחד עם מערכות ישיבה סלוניות וכולם מוצעים בבד ובעור. עוד מציגה החברה כורסאות טלוויזיה המשלבות עיצוב דני ברמה הגבוה ביותר, שילוב של עורות משובחים, בדים וכמובן עץ איכותי המזוהה עם העיצוב הדני בקווים נקיים, פשוטים ובקימורים מרהיבים.
דיור אינטריורס:  רח' גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה