ניק וילקנסון שרית יוכפז ורמי מלין .
סוכני נסיעות ואנשי תקשורת גדשו
הבוקר את מסעדת אלטרנטיבי בתל אביב באירוע חשיפה ייחודי שקיימה חברת גולדן טורס סוכנות השייט הגדולה בישראל בשיתוף חברת נורוויגן
חברה המפעילות כ 15 "שמורות צפות" המספקות חוויה אולטימטיבית לשטים בהן
.ניק וילקנסון- מנהל השיווק למזרח התיכון ואפריקה של החברה מסר כי הגידול במספר הישראלים הבוחרים בשייט הוא מדהים וכי בשנים האחרונות חל גידול של 5 אחוז לשנה.
מתכננת להשיק עוד כ 7 אוניות חדשות בשנים הקרובות וכי הוא מקווה כי עם צי גדול תוכל החברה להשיק מסלול שייט שיצא מחיפה
ניק
ויד ימינו קארן ניצחו יחד עם נתי ויהושע וידהורן
על האירוע .כל צוות מחלקת הסוכנים
הופיעה אמש לאירוע
הצוות
שוחח עם הסוכנים
שעם חלקם כבר ביצעו הזמנןת
בשבועות האחרונים
נתי
מנהל השייט מסר כי לרשות גולדן טורס מספר יועצי השייט הגדול ביותר בישראל
.לרשות החברה מרכז הזמנות בנתיבות
בוא עובדים צעירים
שעברו הכשרה ייחודית
בנושא השייט.
לאחרונה החל קורס יועצי שייט של התאחדות סוכני הנסיעות ויותר ויותר סוכנים
רוכשים לעצמם ידע בתחום לאור הביקוש ההולך ומתגבר
סמנ"כל נורוויגן למזרח התיכון ואפריקה והוסיף : כי בימים אלה עובדת החברה על הקמת אוניות חדשות שיתווספו לצי שלה מתוך מטרה להרחיב את נוכחותה על פני הגלובוס
הוא
הביע תקווה כי החברה תוכל לצאת לשייט מנמל חיפה.
האירוע לווה במצגת הממחישה את קצב שידרוג האוניות ואת מגוון האפשרויות שמספקות
שמורות צפות אלה
.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה