Translate

יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

בתערוכה לעיצוב תעשייתי שתתקיים במרכז הירידים תל אביב בין התאריכים 31.10-2.11, בביתן 2, בחסות משרד הכלכלה והתעשייה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, מאת:, שרית יוכפז

בתערוכה לעיצוב תעשייתי שתתקיים במרכז הירידים תל אביב בין התאריכים 31.10-2.11, בביתן 2, בחסות משרד הכלכלה והתעשייה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים,

מאור אהרון
 יציגו כ-20 מעצבים עיצובים ייחודיים ממגוון תחומים - עיצוב מוצר, עיצוב טקסטיל ועיצוב קרמי, המותחים את גבולות הטכנולוגיה המוכרים לנו. בחלק מהפרויקטים המעצבים בנו בעצמם את המכונה שמאפשרת את ייצור המוצר שעיצבו, בפרויקטים אחרים – בחנו המעצבים כיצד ניתן ליצור מוצרים ייחודיים בפס ייצור תעשייתי על ידי שינוי קטן במכונות האחראיות על הייצור.
במתחם לעיצוב תעשייתי יוצגו עיצובים ייחודים עם אוריינטציה טכנולוגית ותעשייתית, כמו שמלות הוט קוטור שצוירו בתלת מימד באמצעות עט מיוחד, מכונה שצורבת קעקועים על יריעות עור, תיקים אופנתיים שמיוצרים על סמך חוקים מתמטיים ופרויקט מצטיין – שנועד לשפר ולהקל את חייהם של נכים המשותקים בכל חלקי גופם.
אוצר התערוכה: ליאור ימיני

בנוסף למתחם העיצוב תתקיים גם תערוכה בינלאומית לחידושים והישגי טכנולוגיה בתעשייה, חלון הראווה של חזית הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית שתציג את החידושים והפיתוחים האחרונים בתעשייה ותיפתח בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב ביום שלישי 31.10 ותימשך עד ליום חמישי 2.11. מעל 40 שנה, התערוכה משמשת כבמה מרכזית לחשיפת החידושים בענף ומקום מפגש עבור החברות החדשות הפועלות בארץ.

הפתיחה לתערוכה תתקיים ביום שלישי ה- 31/10/17 בשעה 11:00 ותכלול סיור הסבר עם אוצר התערוכה, שיתאר את תהליך איסוף העבודות, והסברים על העבודות עצמן.
ביתן 2, מרכז הירידים תל אביב
במקביל תתקיים תערוכת טכנולוגיה 2017, מרכז הירידים תל אביב,  31/10-2/11, 2017
שעות: 10:00-18:00.

פרטים נוספים באתר התערוכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה