Translate

יום שבת, 29 באפריל 2017

מאות מבקרים הגיעו ביום שבת, לתערוכת "חתוליאו 2017"- בסימן 'הטבע הפראי'. מאת: שרית יוכפז



Silkwave simon מסוג 'קורניש רקס' הוא החתול הכי יפה

מאות מבקרים הגיעו ביום שבת, לתערוכת "חתוליאו 2017"- בסימן 'הטבע הפראי'. האירוע התקיים  בחסות עמותת NICA  (New Israeli Cat Alliance) עמותת בת של הארגון הבינלאומיTICA , בחסות חברת BIOPET המתמחה בייבוא אוכל איכותי לבעלי חיים וציוד נלווה, ובשיתוף המכון הישראלי לקולינריה יישומית, בניהול השף מאסטר קובי מזרחי.



במסגרת התערוכה התקיימה תחרות בינלאומית על התואר הנחשק 'החתול הכי יפה'. שלושת החתולים שזכו במקומות הראשונים בתחרות הבינלאומית שהתקיימה :

·        במקום הראשון זכה אלכס גורליק עם חתול מסוג קורניש רקס
·        במקום השני זכתה דרגנה פיטקוביץ שהגיעה במיוחד מסלובניה עם החתול Thai Cat
·        במקום השלישי זכתה ריקי כהן עם סטאראפ חתול פרסי ביקולור


לדברי ויקטוריה סטרודובצב  יו"ר עמותת NICA: " חשוב לאמץ חתול גזעי מבית גידול חוקי, שמקפיד על כללי טיפול נאותים השומרים על בריאותם של החתולים כמו: חיסונים, עיקורים, מניעת בעיות גנטיות שעלולות להשפיע על בריאות החתול, מעניקים הרגלי התנהגות טובים לחתול והדרכה מקצועית למשפחות המאמצות. במקביל, אני רואה חשיבות רבה בקידום המודעות לחתולי הרחוב והענקת טיפול רפואי בצורה מבוקרת שמשמעותה, סירוס ועיקור חתולים לאורך כל השנה בכל הארץ, במטרה לשמור על בריאותם ולאפשר בקרה על ילודת גורים".

השנה, כמחווה 'לטבע הפראי', הוצגו בתערוכה חתולי בית נדירים, המזכירים במראם החיצוני בלבד את חיות הבר בניהם: חתול נמר בנגלי בעל חברבורות ועיניים ירוקות, לצד חתול זאב בעל פרווה שחורה ועיניים כתומות, חתול סומלי פוקס בעל מראה שועלי וחתול 'בומבי' שחור בעל מראה פנתרי ועוד.  

באי התערוכה, שוחחו עם בעלי בתי גידול שונים בארץ שישתתפו בתערוכה ובתחרויות, קיבלו הדרכה מווטרינר מקצועי על אופן שבו צריך לטפל ולטפח את החתולים, מגוון טיפולים רפואיים, חיסונים חשובים, כיצד לשמור על ניקיונו של החתול והמלצות נוספות. 

צילום: סרגי סטרודובצוב
יח"צ: מיכל שבתאי.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה